Skip to main content
Beantwoord

Onhandige site: ik spreek graag met een persoon in plaats van een bot

• April 3, 2026
  • 7 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik vind deze manier van contact vrij onpersoonlijk. 

Daarbij erger ik me dood aan de manier van da virtuele chatbox. Begrijpt de vraag niet. ik wil eigenlijk het liefst chatten met een medewerker die van vlees en bloed is.

Ook dit vind ik vrij omslachtig.

Kijk moet ik weer een onderwerp invoeren, heb het maar bij “stel je vraag “ gedaan

Beste antwoord door RBxx

Ik wil een simpel antwoord hebben op mijn vraag wat er gebeurt met. mijn telefoon abonnement als ik het niet verlengd heb, en waar kan ik zien wanneer mijn abonnement is ingegaan en wanneer het verlengd wordt. Kortom die vraag heb ik gesteld aan virtuele chat, kon daar geen antwoord op geven en bleef maar doorzeuren. ik wil dan het liefst met iemand van vlees en bloed spreken. 

Daarop is een simpel antwoord: een KPN abonnement loopt na de vaste contractperiode door voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 1 maand. De einddatum vind je in MijnKPN

7 reacties

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • April 3, 2026

@bommenvraag Goedemorgen en welkom op de community. 

De community is een plek waar klanten elkaar kunnen helpen. Voor een chat gesprek en de andere contact mogelijkheden wil ik je doorverwijzen naar onderstaand topic. 

Hoe kan ik KPN bereiken per telefoon, mail of chat? | KPN Community

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 3, 2026

Hallo ​@bommenvraag ,

De normale Chat is al jaren geleden opgeheven. 

Maar er zijn meerdere manieren om een vraag te stellen aan de KPN klantenservice. 

Mmaak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 3, 2026

Ik heb geen Instagram, Facebook of X en verder wil ik niet gebeld worden. dus die opties heb ik niet

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • April 3, 2026

@bommenvraag Wat is je vraag/probleem? Kunnen wij als mede-klanten misschien met je meedenken? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 3, 2026

Ik wil een simpel antwoord hebben op mijn vraag wat er gebeurt met. mijn telefoon abonnement als ik het niet verlengd heb, en waar kan ik zien wanneer mijn abonnement is ingegaan en wanneer het verlengd wordt. Kortom die vraag heb ik gesteld aan virtuele chat, kon daar geen antwoord op geven en bleef maar doorzeuren. ik wil dan het liefst met iemand van vlees en bloed spreken. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • April 3, 2026
Jouw chat transcript van 3 april 2026
Dot: Hoi, ik ben Dot, de digitale assistent van KPN. Waar kan ik je mee
helpen?
Ik: Waar kan ik vinden wanneer begint mijn abonnement
Dot: Weten wanneer je abonnement afloopt? Je vindt de einddatum in MijnKPN.
Let op: gebruik je de app, klik dan eerst nog op Abonnement.
Einddatum al geweest? Dan heb je 1 maand opzegtermijn.
Ik: Wat gebeurt er na de einddatum?
Dot: Dat hangt af van je abonnement. Over welk abonnement gaat het?
Ik: Thuis
Dot: Oké, in dat geval loopt je abonnement door. Precies zoals het nu is.
Hoef je helemaal niets voor te doen!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 3, 2026

Daarop is een simpel antwoord: een KPN abonnement loopt na de vaste contractperiode door voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 1 maand. De einddatum vind je in MijnKPN