Skip to main content

Hoi KPN,

Zojuist heb ik een glasvezel abonnement afgesloten maar wil jullie er even op wijzen dat de prijs onjuist is geadverteerd bij de samenvatting van de bestelling. Heb even gecheckt of het mogelijk een oud koekje is, maar zowel de nieuwe koekjes laten deze prijs zien.

actie: 30 p/m | werkelijkheid: 35 p/m

Doe ik iets verkeerd bij mijn bestelling of zijn de prijswijzigingen nog niet geüpdatet?

Dit is een gedeelte van je pagina, als je op de hele screenshot kijkt zie je dan linksboven zakelijk staan? Want €30 voor 9 maanden is een actieve actie die we zakelijk kennen.

 

 


Hey dank voor je reactie!

Dat is niet het geval, hierbij de volledige screen - Het gaat inderdaad om de aanvraag voor particulieren.

Aanvraag Glasvezel voor particulieren (Chrome)

 


Welkom op de community @Klapas, de korting die je op de website ziet staan is actief inderdaad. Die actie is pas gestart op 29 april, dus die is nog niet voorbij. Als ik je goed begrijp staat die korting niet op de bevestiging die je daarna hebt gekregen?

Dan is het het beste om ons te bellen op 0800-0402. Als er iets niet klopt op de bevestiging (zoals de missende korting) kan dat binnen 14 dagen na ontvangst van die bevestiging telefonisch nog aangepast worden. Buiten die 14 dagen kan dat niet meer aangepast worden.


Reageer