Skip to main content

Goede avond,

 

Het lukt mij ook niet om online een afspraak in te plannen voor een installatie monteur. Ik krijg wel de kalender in beeld, maar als ik een dan een datum heb gekozen, dan kom ik niet verder. Ik kan dan geen tijdvak kiezen en ik ook verder nergens op klikken, dus ik loop dan vast.

Zouden jullie me kunnen helpen. 

Gr Wolter Scheurwater

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Wolter54. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om online een afspraak in te plannen. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) of chatten. Op deze manier kunnen we alle mogelijke datums/tijdsblokken met jouw bespreken en een afspraak inplannen wanneer het jou het beste uitkomt. Laat je weten of het is gelukt?


Hoi @Wolter54. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om online een afspraak in te plannen. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) of chatten. Op deze manier kunnen we alle mogelijke datums/tijdsblokken met jouw bespreken en een afspraak inplannen wanneer het jou het beste uitkomt. Laat je weten of het is gelukt?

Ik heb niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt om een afspraak in te plannen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan lees is het graag.