Skip to main content

We hebben op 26 oktober een langdurige storing gehad van meer dan 12 uur. Via de website zou ik daarvoor een vergoeding moeten kunnen aanvragen, maar dat lukt al meer dan een maand niet. Ik heb ook al gebeld met meerdere KPN medewerkers, maar ook die lukte het niet en ik moest het maar blijven proberen. 
De website geeft al een maand een foutmelding. Is er iemand die wel een vergoeding kan regelen?

Hoi Domiek, welkom op het forum! Is het nog gelukt met het aanvragen van de vergoeding? Als het niet lukt dan wil ik wel even voor je kijken anders en kan ik de abonnementskosten compenseren voor de periode waarover je zonder diensten hebt moeten stellen. Zou je dan ook jouw profiel kunnen aanvullen en mij een seintje kunnen geven wanneer dat is gedaan? Dan kijk ik even met je mee.


Hi Remco, nee helaas nog niet gelukt. Ik heb m’n profiel aangevuld en hoor graag verder van je. Groet, Dominique


Dan ga ik dat in orde maken. Als ik goed kijk heeft de storing dan 24 uur geduurd? 


Hi Remco, heel fijn, dankjewel. Het is alweer een tijdje geleden maar om en nabij 24 uur heeft de storing wel geduurd ja. 
Ik zie de vergoeding graag tegemoet. 


Ik heb de vergoeding voor één dag abonnementskosten voor je in het systeem gezet! Je ontvangt deze op de factuur voor deze of uiterlijk volgende maand!


Blij dat het bij jou opgelost is, maar het onderliggend probleem, dat de website niet functioneert blijft natuurlijk .

Ik heb namelijk hetzelfde probleem,

Het lijkt erop alsof de site ter slechter trouw defect opgesteld is zodat men extra moeite moet doen om de vergoeding aan te vragen en men voor kleine bedragen niets aanvraagt.

In mijn geval krijg ik de foutmelding dat de storing niet verholpen is en dat ik dat moet afwachten.

Als ik naar storing oplossen doorklik krijg ik de melding dat er juist geen storing is.

Als alternatief moet ik dan bellen of chatten (daarvoor moet je ook door hoepels springen er je iemand te pakken hebt) ?

 

Bovendien is het een vrij moeilijke pagina om te vinden, waarbij de shortcut kpn.com/compensatie je ook (per ongeluk?) naar de mogelijk verkeerde link (enkel de zakelijke) doorstuurt.

Â