Skip to main content
Vraag

Online gamen werkt niet op mijn Xbox

• 15 juli 2025
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Geachte,

Ik kan sinds kort niet meer online gamen op mijn Xbox. Alhoewel ik wel party chats kan joinen en/of starten EN mijn NAT type open is, kan ik op bijv. Call of Duty geen online potjes spelen. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Ik heb via mijn modem instellingen de UpNp aangezet en een port forwarding gemaakt naar mijn Xbox. Echter lijken deze oplossing niet te werken.

Ik hoop dat iemand spoedig een oplossing voor mijn probleem heeft.

Groet,

Ozzy

2 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hallo ​@Wozzaby, wat gebeurd er als je een potje Call Of Duty probeert te joinen? Krijg je een foutmelding te zien of is de optie überhaupt niet beschikbaar? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 juli 2025

Goede dag Jeroen,

Ik heb de optie om te joinen niet. Heb al een paar keer invites gekregen, echter lieten die mij niet joinen in een actieve lobby. Ook heb ik geprobeerd om een maatje te joinen voordat hij een online lobby in gaat, hierna wilde hij match maken maar dat kon niet. Hij kreeg een melding dat een deelnemer geen gebruik kan maken van online servers of iets dergelijks.

het is allemaal heel apart gezien ik wel in een party chat kan en ook spellen als division 2 online kan spelen. 

Reageer