Skip to main content
Beantwoord

Onstabiele dvs1200 verbinding

  • February 1, 2020
  • 6 reacties
  • 62 keer bekeken

Ido Sebo
Nieuwkomer

1 van de drie adapters geeft een wit lichtje wat af en toe rood wordt. Help.

 

Beste antwoord door Ido Sebo

Inmiddels is het probleem opgelost. DVS1200

was defect.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 1, 2020

Ido Sebo
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 1, 2020

Dit alles heb ik gedaan.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 1, 2020

Wordt het kabels trekken ben ik bang. Waarschijnlijk is er teveel ruis op jouw electriciteitsnetwerk.  En daar kunnen ze niet tegen.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Ido Sebo. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het lampje op de DVS rood brandt. Wanneer het lampje rood brandt is en geen onderlinge verbinding met de andere adapters. Heb je al geprobeerd om jouw DVS op een andere stopcontact aan te sluiten? 


Ido Sebo
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 4, 2020

Inmiddels is het probleem opgelost. DVS1200

was defect.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je onze hulp in de toekomst nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!