Skip to main content

Beste,

 

Na een maandje eigenlijk geen problemen te hebben ondervonden, lijkt het oude probleem weer terug te zijn.

Regelmatig valt de internet verbing weg en komt na een paar minuten weer terug.

 

Ping 1.1.1.1 -t laat zien dat tijdens de situatie er inderdaad geen reply komt (timeout)

Ping naar het modem 192.168.2.254 -t laat een continue stabiele verbinding zien hier in huis.

 

Dit is heel vervelend zeker omdat we nu van allerlei Conference calls afhankelijk zijn.

Service lampje op de Eperiabox blijft gewoon groen. Connectie op Glasvezel knippert ook gewoon continue vrolijk

 

 

 

 

 

 

Hoi @Niels Everstijn, ik zie dat je hier al met collega's over gesproken hebt. Als ik het goed zie moet er een monteur komen. Deze zag ik nog niet ingepland staan. Dat heb ik nu voor je gedaan. Hij komt morgen tussen 1000-1200 uur. Mocht dat niet uitkomen wil ik je aanraden even te bellen met 0800-0402 om de afspraak te verzetten. Ik hoor graag hoe het bezoek verlopen is. 


Hallo Bart,

Er is gisterenochtend een Monteur geweest die in de wijkswitch een GBIC heeft vervangen.

Het valt me op dat sindsdien er geen langdurige uitval meer is van enkele minuten. Mis wel hier en daar een ping voor een seconde of  5 - 10.

Wel leek het behoorlijk trager dan normaal.

 

Zal gedurende de dag de pings aan laten staan voor vergelijk. en af en toe eens een speedtest printje maken.

Deze ochtend 50 MBPS uup and down


Het gaat nu dus stukken beter begrijp ik. Fijn.