Skip to main content

Vanwege slechte prestaties op internet overgestapt van provider hier over gebelt door kpn. Na mooie aanbieding en beloven van monteur toch gekozen om na 15 jaar als nog klant te blijven. Gister zou de monteur langskomen zoals verwacht is deze niet komen opdagen. Hierover direct klantenservice gebelt en deze kon mij niet verder helpen. Aan de telefoon besloten alsnog over te stappen. Medewerker gevraagd mijn contract per 15 feb direct te beëindigen. Medewerker heeft per ongeluk contract per direct beëindigt wat nu resulteert in geen internet! Terwijl wij als gezin in corona periode thuis moeten werken.! Nieuwe provider kan pas 28-01 leveren dus hebben wij jullie hulp nodig. Vandaag meerdere medewerkers gesproken en er is totaal geen hulp geboden! Verleng of ons internet met 1 week of geef ons onbeperkt internet voor 1 week op onze mobiel (ook van kpn) voor een hotspot. Zou wel het minste kunnen zijn wat jullie doen voor een gezin wat al 15 jaar klant is. 

Oh jeetje, @Kkieboom, dat lijkt me niet de bedoeling. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag na wat ik voor je kan betekenen. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Hoi Denise,

 

Profiel is aangemaakt, hopelijk kan je ons helpen.

 

Gr,

Kerwin


Bedankt voor de gegevens. Ik heb dan ook even meegekeken. Ik kan echter de verbinding niet herstellen. Had mijn collega ook al aangegeven. Dat is natuurlijk zeer spijtig. Dit had niet zo mogen lopen. Excuses. Om toch alles een beetje te verzachten heb ik jullie beide voorzien van 100GB data op de mobiele nummers om daarmee de tijd te overbruggen. Hoe graag ik ook wil, ik kan er niet meer van maken. 


Bedankt voor het meedenken dit zou genoeg moeten zijn tot 28-01. Wanneer zal dit bij worden geschreven? Staat er nu nog niet bij namelijk.


@Kkieboom Volgens mij moet je de extra data nu binnen hebben! Hopelijk is het snel opgelost.Â