Skip to main content

Sinds enige tijd krijg ik bij de meeste Microsoft programma's  onterecht de melding dat ik een gelimiteerde verbinding heb, ik kan binnen windows niks vinden hoe ik dit kan veranderen dus dit lijkt mij bij de KPN router vandaan te komen? wanneer ik verbonden ben via de ethernet kabel krijg ik hier geen melding van, zodra ik verbonden ben via de wifi verbinding krijg ik de melding.

kan iemand mij vertellen waarom windows deze melding geeft en waar ik dit kan wijzigen indien dit aan windows ligt.

Hallo @scrapzz kijk eens of deze pagina op Microsoft Support jouw probleem beschrijft

https://support.microsoft.com/en-us/windows/set-your-data-limit-031dcc15-fa0f-ad39-8e60-634500585630

  1. Select the Start  button, then select Settings  > Network & Internet > Status.

  2. Under the network you're connected to, select Data usage.

  3. Under Choose a network, select the network that your want to set a data limit for.

  4. Select Enter limit, choose the Limit type you have for your data plan, enter other limit info, and then select Save.


@RBxx dat was hem vreemd dat data limit aan stond, misschien automatisch aangegaan aangezien mijn mobiele hotspot op de telefoonde zelfde naam heeft.