Skip to main content

Ik woon in Belgie heb nog nooit voor vandaag van KPN gehoord en toch krijg ik een activeringsmail.

Hoe komen jullie überhaupt aan mijn emailadres? En waarom krijg ik een activeringsmail? 

Ik heb nog nooit van jullie gehoord voor vandaag, geen contact met jullie gelegd of contract getekend!!!! Dit is mij onnodig lastigvallen met iets waar ik niets mee te maken heb.  Als jullie persoonlijke gegevens terugvinden van mij in jullie systeem gaat het hier over een geval van indentiteitsmisbruik / fraude. Ik verzoek jullie vriendelijk om alles te schrappen op mijn naam.

Ondertussen is mijn raadsman hier ook reeds van op de hoogte.

Vriendelijke groeten

 

Hallo @oostvlaamse belg Als inwoner van België kun je niet eens een abonnement bij KPN afsluiten.

Bel vanuit België even met KPN, +31612001200, vanuit NL gratis 0800 0402.

Succes.

 


Weet je zeker dat de mail van KPN komt en het geen SPAM betreft? Wat is de afzender? 
Berichten van KPN komen van xxxxxx@kpn.com


JanD. dank u voor de informatie. RBxx ja hoor komt echt van KPN xxxxxx@kpn.com. 


Hi @oostvlaamse belg, dat klinkt heel verwarrend allemaal. Zeker aangezien wat @JanD aangeeft klopt. Onze klantenservice kan je hier inderdaad bij helpen. Ik hoop dat dat intussen is gelukt en dat 't rechtgezet is.


Niet dus ik heb 10 minuten aan de telefoon gehangen en voor ik iets van Kpn krijg met het klantennummer van diegene die mijn mailadres misbruikt kan ik niets doen. Maw ik moet eerst een factuur krijgen dan pas kunnen ze iets doen. Het telefoon gesprek die ik met kun had is trouwens opgenomen want ik ga hier niet voor betalen. 


Gewoon die mail in je prullenbak gooien. En vervolgens een filter aanmaken waarbij mails met ...@kpn.com vanzelf direct in de prullenbak komen. Zie je ze niet meer in je inbox.


@oostvlaamse belg Dat is jammer om te horen. Ik raad je aan om het nog een poging te geven en onze klantenservice te bellen. Vraag dan specifiek naar de afdeling Opzeggingen. Geen idee hoe dit gebeurd is, maar het lijkt me dat dat abonnement opgezegd moet worden. Onze collega's daar helpen je met uitzoeken, en ervoor te zorgen dat het opgelost wordt. Via het forum hebben we deze mogelijkheid niet, vandaar dit advies. 


Beste ik heb dit gedaan maar zolang ik geen klantennummer heb, want het was een activeringmail, kunnen ze niets doen. Vond de uitleg heel flauw want volgens mij als ze mails kunnen sturen kunnen ze ook nagaan wie mijn emailadres onterecht heeft gebruikt,  maar ondertussen zit ik ermee. 


@oostvlaamse belg Daar wordt het niet makkelijker van nee. Als ik op je e-mailadres zoek in onze systemen, krijg ik inderdaad ook geen gegevens tevoorschijn. Hierdoor kan ik er nu helaas ook niets mee. Trek anders even aan de bel als je meer mailtjes krijgt, óf bel dan alsnog met onze klantenservice voor directe hulp erbij. Excuus voor het ongemak, en dat ik er nu niet meer van kan maken.


Het lijkt mij toch dat degene waarvoor ze wel bedoelt zijn maar ze niet krijgt er meer last van heeft. Die persoon heeft zeker en vast een typfout gemaakt bij het opgeven van z'n emailadres. 

Dus

Gewoon die mail in je prullenbak gooien. En vervolgens een filter aanmaken waarbij mails met ...@kpn.com vanzelf direct in de prullenbak komen. Zie je ze niet meer in je inbox.