Skip to main content
Beantwoord

Onterechte herinnering voor het retour sturen van apparatuur

• February 5, 2026
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik kreeg laatst een mail. Er stond in stuur de apparatuur zsm terug. kpn, waar bemoeien jullie mee! Deze is allang opgestuurd en volgens het briefje van Primera was het ook allang gearriveerd! Ik wens van je een excuses hiervoor en voortaan niet meer bemoeien! 😡😡. Ik stuur het heus wel op tijd! Excuses is hiermee wel op zijn plaats!😡

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Arnout_67 

Ik zie in jouw eerdere topic (retourdoos ontvangen - zelf al voor gezorgd) dat je de apparatuur zelf al verstuurd had. Had je daarin jouw gegevens meegestuurd, zodat KPN logistiek die zending aan jouw abonnement kon koppelen? Bij de retourdoos zit daarvoor een verzend etiket met daarop een retourcode.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 5, 2026

Doe niet zo agressief zeg!! Ga je schamen!! Het zal elkaar gekruist hebben. Kan gebeuren!

• Auteur
  • Helper
  • February 5, 2026

Beter nadenken!!😡😡. Maarja dat woord staat niet in het woordenboek van kpn!!!😡😡😡

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 5, 2026

Hallo ​@Arnout_67 

Ik zie in jouw eerdere topic (retourdoos ontvangen - zelf al voor gezorgd) dat je de apparatuur zelf al verstuurd had. Had je daarin jouw gegevens meegestuurd, zodat KPN logistiek die zending aan jouw abonnement kon koppelen? Bij de retourdoos zit daarvoor een verzend etiket met daarop een retourcode.