Skip to main content
Beantwoord

Onterechte herinneringskosten

  • January 26, 2020
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Hoi Alex, welkom op het forum! Wat Peter zegt klopt als een bus 🙂 Als je je vraag hier stelt helpen we je graag verder!

maar dan mag je wel telkens achteraan in de rij sluiten en soms 3 kwartier in de wacht staan! En niet zelden ben je dan aan de beurt en is de verbinding ineens weg! nu ook weer! maar wel onterecht 20  euro herinneringskosten in rekening brengen!!!!!! Ik vind t 1 grote ergernis! 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hallo @janice74, welkom bij ons op het forum. Je had ergens herinneringskosten voor in rekening gekregen begrijp ik? Waar was dit precies voor? Zou je dat kunnen toelichten en je postcode en huisnummer aan je forumprofiel toevoegen? Dan kan ik ook met je meekijken naar de situatie. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 26, 2020

Naar mijn idee is er één simpele reden dat er geen mail mogelijk is;

 

Dan heb je als klant nooit bewijs dat KPN iets toegezegd heeft. Zeer kwalijke zaak die vermoedelijk als je er echt werk van zou maken ook geen stand houdt.

En daarom neem ik gewoon telkens de gesprekken op.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 26, 2020

Waar gaat dit over????


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 28, 2020

Hallo @janice74, welkom bij ons op het forum. Je had ergens herinneringskosten voor in rekening gekregen begrijp ik? Waar was dit precies voor? Zou je dat kunnen toelichten en je postcode en huisnummer aan je forumprofiel toevoegen? Dan kan ik ook met je meekijken naar de situatie. 


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @janice74, ik heb nog geen reactie van je gezien en de gevraagde gegevens zie ik nog niet staan. Als ik nog met je mee kan kijken weet je me te vinden.