Skip to main content

Ik ben ontevreden over meerdere punten. Waaronder over hoe het proces is gegaan van mijn tv en internet. (Weken geduurd voordat alles werkte en ondertussen wel betalen, ook al werd mij verteld dat dat niet zou gebeuren) en nog meer over datzelfde onderwerp. Ik zou worden teruggebeld erover maar ben nooit teruggebeld. Dit was eind januari/ begin februari. Nu kom ik er ook nog achter dat het mobiele abbonement wat ik laatst heb aangeschaft in prijs ook niet klopt en dat ik meer betaal dan ik heb aangeschaft. Ik ben een beetje moe van het bellen en kan jullie ook niet emailen. Ik wil jullie ook weer niet zwart maken, ik heb namelijk ook veel goede ervaringen met kpn. Maar de laatste periode ben ik ontevreden en omdat jullie dus geen email hebben waar ik wat naartoe kan sturen kan dus iedereen zien wat mijn slechte ervaringen met jullie zijn. Ik zou graag willen dat er van geleerd word en dat er geleerd word naar oplossingen te zoeken. Want van dit soort fratsen stappen mensen over. Ik had ook graag een oplossing gewild maar met de vorige ervaringen daarover met jullie heb ik daar een slechte vertrouwen in.

U bent hier op de beste plek om goed geholpen te worden. Alles is hier zwart op wit:wink:. Gooi uw probleem er maar uit. Een medewerker reageert doorgaans binnen 48uur maar het is druk dus het kan wat langer duren. Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen meekijken. Dus niet hier in vullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling.  Uw gegevens zijn alleen zichtbaar voor u en de medewerker. 


Hi C, welkom op het forum. 

Goed dat je ons hier hebt gevonden. 

Wat is er precies aan de hand? Laten we dit punt voor punt behandelen. Dat het openbaar is stoort ons niet, hier leren we van. 

  1. Wat is er gebeurd met je vaste aansluiting? Wat kan ik voor je doen?
  2. Over je mobiele aansluiting; je geeft aan dat het niet overeenkomt met wat je hebt besteld. Komt het wel overeen met de bevestiging die je hebt gekregen?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 

Ik hoor graag van je.


Wat er is gebeurd staat er al in, ik heb geen behoefte aan verdere contact op deze manier. Wat gebeurd is is gebeurd. Aangezien ik met mijn kpn id inlog neem ik aan dat jullie al weten welke klant ik ben. Mij is beloofd dat er  telefonisch contact op zou genomen worden wat nooit gebeurd is. Ik zal enkel mijn telefoonnummer op mijn profiel achter laten mochten jullie contact met mij op willen nemen. Verder zie ik het wel aankomen. Ik had voor deze voorvallen kpn voor iedereen aangeboden maar daar twijfel ik nu over door geen oplossingen te hebben gekregen en weet ik niet wat ik doe als de abonnementen voorbij zijn, of ik wel of niet bij jullie doorga.


Jammer hoor dat u niet geholpen wil worden hier. De klantenservice hier is echt top. En de medewerker mag niet op zoek naar uw gegevens in het kader van de privacywet. Jammer dat u deze kans voorbij laat gaan.


Jammer om te horen. Dan houdt het inderdaad op. We staan hier voor je klaar mocht je toch van gedachten veranderen en je profiel willen aanvullen. Ik mag je simpelweg niet opzoeken en vinden zonder dat je dit zelf specifiek invult. Ik kan het en ik wil het, ik mag het alleen niet. 


Het is allemaal wel prima zo, ik dank je in ieder geval voor je moeite.


Het is allemaal wel prima zo, ik dank je in ieder geval voor je moeite.

Uiteraard graag gedaan. Spreek me hier vooral aan mocht je iemand binnen KPN nodig hebben.