Skip to main content

Beste, alles in één bij KPN, 4 mobiele telefoons aansluiting,  kort om betalen een aanzienlijk bedrag  en als je ze nodig hebben laten ze je stikken. Probleem gemeld met hoge urgentie klantenservice, krijg je een een persoon aan de lijn onpersoonlijk en moeten er maar mee doen. Ongelooflijk en onacceptabel zoals KPN zich voor doet als beste provider.  Ben zwaar teleurgesteld krijgen als vaste klant al niks te overwegen om over te stappen, want mijn geld kan ik overal kwijt. 

Kortom, waardeloze service voor veel geld.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Cootje269 ,

Dit klinkt niet als een mooi verhaal. 

Je kunt altijd het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Je kunt ook via 0800-0402 een klacht indienen.

Kunt u misschien vertellen wat het urgente probleem was / is?

Totaal geen internet op het moment dat je op vakantie gaat en iemand als zelfstandige op je huis komt passen zonder iets te kunnen werken. 

Totaal geen internet op het moment dat je op vakantie gaat en iemand als zelfstandige op je huis komt passen zonder iets te kunnen werken. 

Oei, dat klinkt niet fijn, al is dit natuurlijk voor iedereen urgent. Is de storing inmiddels al voor je opgelost? Je zou eventueel met de klantenservice kunnen bellen voor een noodpakket.

Klopt, de dag erna wederom gebeld om een klacht in te dienen, maar kreeg toen wel een medewerker aan de lijn die klant oplossing gericht kon handelen. De eerste melding dus de dag ervoor had dit niet, in mijn ogen niet geschikt. Kijk, storing of dergelijke kan uiteraard gebeuren, maar probeer mee te denken, dus service wat kpn mede mee promoot. Opgelost dus gaan verder. Bedankt alvast voor de reacties. 

En waarmee kunnen we u nu helpen in deze community? We kunnen, zelf ook als KPN klant, niets doen aan uw ervaring met de klantenservice maar wellicht wel technisch meedenken

Goedemorgen, probleem is nu gelukkig opgelost, oorzaak losse kabel in een hoofd verdeel kast.

Mooi zo👍

Reageer