Geachte heer/mevrouw,
Ik heb 7 november contact met jullie gehad om mijn verhuizing door te geven. De medewerker aan de lijn gaf aan dat ik direct kon overstappen naar KPN hussel. Dit werd meteen geregeld. Achteraf zie ik echter dat ik 4 maanden korting heb gekregen in plaats van de geadverteerde 6 maanden korting. Ik heb hier toen over terug gebeld en toen werd aangegeven dat ik hier maar over moest terugbellen wanneer het pakket is in gegaan.
Op mijn nieuwe adres moet glasvezel worden aangesloten. Hiervoor zou pas 9 december een monteur kunnen komen. Ze zijn langsgeweest, konden de kabels niet vinden, hebben alles weer dichtgegooid en er zou contact met mij worden opgenomen. Ik heb hier 3 (!) weken achteraan moeten bellen. Uiteindelijk ben ik afgelopen week eindelijk teruggebeld en is er een nieuwe afspraak gemaakt voor 9 januari. Ik zit dan dus al 2 maanden met een noodpakket.
Nu heb ik ook nog een mail ontvangen dat mijn voordelen gaan vervallen omdat mijn producten niet op hetzelfde adres staan.
Het loopt allemaal niet zo lekker. Ik ben ook van mening dat ik deze 2 maanden niet het volledige maandbedrag hoef te betalen omdat ik immers 2 maanden geen volledig gebruik heb kunnen maken van jullie diensten. Het noodpakket is een geweldig idee om het te kunnen overbruggen bij een verhuizing, maar 2 maanden is echt belachelijk. Hierbij het verzoek voor een tegemoetkomende korting voor deze 2 maanden.
Aanvullend verzoek ik u mijn hussel korting aan te passen van 4 naar 6 maanden.
Met vriendelijke groet,
Christa Westdijk