Skip to main content

Op 1 november heb ik mijn contract voor beide mobiel en vast internet bij een andere provider afgesloten. Ik was in de veronderstelling dat ik dit met overstapservice had gedaan.

 

Op vrijdag 1 december kwam ik erachter dat dit helaas niet het geval was voor het totaalpakket, door een fout van mijzelf. Bij het contact á 30 minuten met een KPN medewerker, kon deze alleen maar zien dat het abonnement, dat zij op dat moment kon zien, stopgezet was, maar ik zou teruggebeld worden door iemand van de overstapservice.

 

Op maandag 4 december werd ik gebeld á 5 minuten door een medewerker van de overstapservice dat de eerste medewerker had gekeken naar het mobiel abonnement dat gestopt was, maar niet had gezien dat het vast internet abonnement doorliep á 80eu per maand. Ik kreeg de vraag om weer de klantenservice te bellen voor het stopzetten, want dat kon zij niet voor mij doen. 

Bij het wederopbellen van de klantenservice á 18 minuten mocht ik eerst weer mijn verhaal uitleggen. Vervolgens kon de medewerker mijn contract voor vast internet opzeggen, maar dan ging wel mijn maand opzegtermijn nog in. Bij de vraag: 'die drie dagen die dit mij gekost heeft, kunnen die daarop gecrediteerd worden?' Was het antwoord: 'voor die paar euro doen we dat niet, dat kost ontzettend veel tijd en moeite, en dus geld.' Prima. Ik betaal wel.

Op maandag 22 januari zag ik tot mijn verbazing dat er wederom een afschrijving voor een mobiel abonnement was gedaan. Bij het bellen naar de klantenservice á 8 minuten, kon de medewerker mij alleen vertellen dat dit 'gewoon' de laatste afschrijving was, door de maand afzegtermijn. Gezien dit in december ook al gezegd werd, was ik het hier niet mee eens. De medewerker gaf aan dat ik in dit geval een mailtje moest sturen.

 

Niet wetende dat KPN überhaupt geen openbaar mailadres heeft, was ik het contact zoeken meer dan zat, ervan uitgaande dat ik er nu vanaf was.

 

Op 22 februari is er wederom een afschrijving geweest. Hoe moet ik hier in vredesnaam mee omgaan?

Vast internet

1-4 december - 8 euro 

Mobiel internet

22 december - 19,29 euro

22 januari - 19,29 euro

22 februari - 24,13 euro

 

 

 

Hoi @Chidde . Wat een narigheid allemaal.

Op het forum doen we hier niks mee.  Dit is een platform waar voornamelijk klanten elkaar helpen.

Je kunt twee dingen doen: Weer bellen en vragen naar de afdeling die over opzeggingen gaan. 

Of een klacht indienen: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Reageer