Skip to main content
Beantwoord

Onvrede over KPN glasvezel promotie en deur-aan-deur bezoeken

• September 27, 2025
  • 11 reacties
  • 175 keer bekeken

Dag KPN,

Een account moeten aanmaken als KPN-hater, omdat ik graag zou willen dat u per direct STOPT met uw eindeloze glasvezel terreur: a la Calvijn posters met tape op de voordeur, ongewenste post maar vooral zeer agressieve jongetjes aan de deur zonder ID die wel even binnen willen kijken. Op tijdstippen die niet kunnen, zeker niet met alles wat in de stad gaande is met nep agenten en nep bezorgers. Dat gezegd hebbende: ik wil geen KPN, geen glasvezel. Jaren terug alles bij u opgezegd door de bizar slechte service en het slechte bereik. Graag uw reactie en dat u hiermee stopt. 
 (Standaard antwoorden dat u dingen wil aanleggen en ‘gekozen heeft voor D2D’ is geen antwoord uiteraard) 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@DeRits, welkom op onze community. Ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wil je je adresgegevens invullen op je profiel? Dan zet ik dit door. 

Meer informatie over mijn collega's aan de deur kun je vinden in ons topic: 

11 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 27, 2025

Ooit komt er een volgende bewoner. Die wil het misschien wel. Latere individuele aanleg kost momenteel € 800. Direct als het wordt aangelegd wordt het aansluitpunt gratis aangebracht. 

En wat als Ziggo een dusdanige storing in uw buurt krijgt dat ze het niet meer werkend krijgen. Of u een ander probleem met hen krijgt. 

De ca. 22 providers op het kpn netwerk willen graag beschikbaar zijn.

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • September 27, 2025

Beste ​@DeRits 

Wat vervelend dat het zo moet lopen daar. Ik kan me goed voorstellen dat dat frustratie als gevolg heeft, al helemaal als de vorige ervaringen met KPN niet goed waren. Ook snap ik je zorgen heel goed, het stikt van de nep agenten, nep bezorgers en nep verkopers die soms ook doen alsof ze namens KPN komen. Verkopers die namens KPN langskomen hebben altijd een geldige KPN pas bij zich. 

De KPN Community is een klanten helpen klanten forum, wij kunnen hier in dus ook niks voor je betekenen. Je zou kunnen proberen om even telefonisch contact met KPN op te nemen op 0800-0402 zodat je een medewerker te spreken krijgt of even te wachten tot een KPN medewerker op je post reageert, dit kan soms even duren. 

Ik hoop dat KPN hier in iets voor je kan betekenen en dat het niet nog verder hoeft te komen.

Meer informatie over KPN D2D verkopers kun je in deze post vinden. Ik hoop dat ik je hiermee iets heb kunnen helpen!

edit: Ik sluit me wel volledig bij ​@PeterG aan. Het kostenloos laten aanleggen van glasvezel is als je het mij vraagt ALTIJD een goed idee. Dit betekent niet dat je een abonnement moet nemen bij KPN, maar dan zit de aansluiting er tenminste! Dan ben je klaar voor de toekomst. 

• Auteur
  • September 27, 2025

Beste ​@DeRits 

Wat vervelend dat het zo moet lopen daar. Ik kan me goed voorstellen dat dat frustratie als gevolg heeft, al helemaal als de vorige ervaringen met KPN niet goed waren. Ook snap ik je zorgen heel goed, het stikt van de nep agenten, nep bezorgers en nep verkopers die soms ook doen alsof ze namens KPN komen. Verkopers die namens KPN langskomen hebben altijd een geldige KPN pas bij zich. 

De KPN Community is een klanten helpen klanten forum, wij kunnen hier in dus ook niks voor je betekenen. Je zou kunnen proberen om even telefonisch contact met KPN op te nemen op 0800-0402 zodat je een medewerker te spreken krijgt of even te wachten tot een KPN medewerker op je post reageert, dit kan soms even duren. 

Ik hoop dat KPN hier in iets voor je kan betekenen en dat het niet nog verder hoeft te komen.

Meer informatie over KPN D2D verkopers kun je in deze post vinden. Ik hoop dat ik je hiermee iets heb kunnen helpen!

Dank! Klantenservice is niet doorheen te komen, zoals ik

gewend ben toen ik wel klant was. Ziggo is 100x beter in mijn wijk. En met volgende bewoners ga je geen rekening houden, dat is waanzin. 

• Auteur
  • September 27, 2025

Ooit komt er een volgende bewoner. Die wil het misschien wel. Latere individuele aanleg kost momenteel € 800. Direct als het wordt aangelegd wordt het aansluitpunt gratis aangebracht. 

En wat als Ziggo een dusdanige storing in uw buurt krijgt dat ze het niet meer werkend krijgen. Of u een ander probleem met hen krijgt. 

De ca. 22 providers op het kpn netwerk willen graag beschikbaar zijn.

Dag Peter, beetje de wereld op zijn kop. Dat ik alvast moet nadenken over volgende bewoners. Zo werkt dat volgens mij niet. De kabeltjes liggen er al, straks willen ze Delta. Who knows. Ietwat gekke beredenering ☺️

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 27, 2025

Dat laatste doe ik wel. Zeker omdat het hier een huurwoning betreft en bewoners standaard krap zitten. Ik zou dat bedrag niet op kunnen brengen. En dan blijft alleen het duurdere Ziggo over. Waarbij ik sinds 2011 geen beste ervarinervaringen heb met de klanten"service".

Ook in heden niet bij helpen in mijn omgeving. 

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • September 27, 2025

@DeRits Je kunt hier rechtsonder op de pagina een belafspraak maken. KPN neemt dan contact met jou op op een zelf uitgekozen tijdstip. Hopelijk kun je dan wel wat bereiken!

Als toevoeging; uit mijn ervaring als je inspreekt “Medewerker spreken” en je blijft gewoon aan de lijn, dan krijg je iemand te pakken. 

• Auteur
  • September 27, 2025

Dat laatste doe ik wel. Zeker omdat het hier een huurwoning betreft en bewoners standaard krap zitten. Ik zou dat bedrag niet op kunnen brengen. En dan blijft alleen het duurdere Ziggo over. Waarbij ik sinds 2011 geen beste ervarinervaringen heb met de klanten"service".

Ook in heden niet bij helpen in mijn omgeving. 

Tsja, ík heb niet de gave om in een andermans portemonnee te kijken. Puur omdat iemand huurt wil niet zeggen dat iemand krap zit??? Tweede vreemde beredering in 10

minuten. Nu al spijt van dit forum

haha 😂 

Feit blijft: de terreur is er nog steeds. KPN mag kennelijk door een hele wij posters op deuren plakken, vervuiling veroorzaken, post in je bus gooien met NEE NEE stickers. Dacht dat Delta heftig is, maar dit slaat alles. 

• Auteur
  • September 27, 2025

@DeRits Je kunt hier rechtsonder op de pagina een belafspraak maken. KPN neemt dan contact met jou op op een zelf uitgekozen tijdstip. Hopelijk kun je dan wel wat bereiken!

Als toevoeging; uit mijn ervaring als je inspreekt “Medewerker spreken” en je blijft gewoon aan de lijn, dan krijg je iemand te pakken. 

neuh, wil niks met KPN te maken hebben. Zeer slecht door behandeld als klant een paar jaar geleden. Deze account zeg ik weer op, dit forum heb je dus niks

aan. Voor bijdehante opmerkingen zoals Peter luister ik wel naar m’n neefje van 9. 

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • September 27, 2025

neuh, wil niks met KPN te maken hebben. Zeer slecht door behandeld als klant een paar jaar geleden. Deze account zeg ik weer op, dit forum heb je dus niks

aan. Voor bijdehante opmerkingen zoals Peter luister ik wel naar m’n neefje van 9. 

Ik kan me voorstellen dat je dan niks meer met KPN te maken wilt hebben, je kunt je forumprofiel hier laten verwijderen als je dit graag wilt. Je kunt er natuurlijk ook gewoon voor kiezen om niet meer in te loggen. 

Ik hoop oprecht voor je dat je probleem opgelost wordt en dat ze je niet meer “lastig vallen”. Prettig weekend!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 30, 2025

Hoi ​@DeRits, welkom op onze community. Ik zie dat er al goed meegedacht wordt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wil je je adresgegevens invullen op je profiel? Dan zet ik dit door. 

Meer informatie over mijn collega's aan de deur kun je vinden in ons topic: 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • September 30, 2025

@DeRits 

Ik persoonlijk zou gewoon de glasvezel laten aanleggen, zeer zeker als het gratis is en zelfs als ik de glasvezel (voorlopig) (nog) niet zou gebruiken. Ongeacht of deze glasvezel van de KPN is of van iemand anders is. Ongeacht of glasvezel door de KPN of door iemand anders wordt aangelegd. Ik deze afwijzing begrijpelijk, gezien de ervaringen met de KPN in het verleden. Desondanks zou ik deze negatieve ervaringen negeren en toch glasvezel laten aanleggen. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

Einde discussie.