Skip to main content

Beste KPN

We hebben een kapotte kabel. Kunnen we hier een monteur voor vragen?

met vriendelijke groeten

Robert Claassen

Hoi ​@Robert Claassen 

Welkom op de community van KPN.

Dat ziet er inderdaad niet goed uit.
Ik adviseer je de storingsdienst van KPN te bellen, die kunnen hiervoor namelijk een ticket aanmaken voor netwerkbeheerder KPN, aangezien het om een glasvezelbreuk gaat zover ik dat uit de foto kan beoordelen.
Hiervoor moet namelijk een speciale monteur voor komen, om dit weer te repareren.

Telefoonnummers:

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

De storingsdienst is bereikbaar:

• 24 uur per dag, en 7 dagen per week

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik heb een storing met internet

Dank je wel!

Hoi ​@Robert Claassen 

Welkom op de community van KPN.

Dat ziet er inderdaad niet goed uit.
Ik adviseer je de storingsdienst van KPN te bellen, die kunnen hiervoor namelijk een ticket aanmaken voor netwerkbeheerder KPN, aangezien het om een glasvezelbreuk gaat zover ik dat uit de foto kan beoordelen.
Hiervoor moet namelijk een speciale monteur voor komen, om dit weer te repareren.

Telefoonnummers:

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

De storingsdienst is bereikbaar:

• 24 uur per dag, en 7 dagen per week

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik heb een storing met internet

FYI; In principe als er genoeg lengte in de kabel zit repareert KPN tegenwoordig de kabel liever zelf als het probleem in het huis zit. In dit geval zit er weinig lengte maar heeft de klant alsnog weinig met KPN Netwerk te maken. Een KPN Monteur zal langs komen, de schade beoordelen en als dit niet zelf te maken is de netwerkbeheerder aansturen voor herstel. 

Reageer