Skip to main content
Beantwoord

Onzekerheid over verhuisdatum internet: zitten we straks zonder verbinding?

• December 30, 2025
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Beste KPN,

Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen. We lopen momenteel tegen problemen aan met de huidige bewoners. Althans niet met hun maar met KPN en het internet. Ik zal het proberen in bulletpoints op te sommen.

• 3 dec gebelt met KPN klantenservice --- Verhuizing ingesproken --- Geholpen door medewerker.
  • Bevestiging email ontvangen dat verhuizing is doorgegeven met oud en nieuw adres.
  • In de bevestigingsmail ontvangen dat 9 januari 2026 de datum is en dat op 12 januari 2026 de verbinding stopt op het oude adres.
  • 17 december 2025 plots een email dat de verhuisdatum is aangepast naar 16 januari 2026
    • Volgens de mail’’ Het abonnement van de huidige bewoners is langer actief’’
    • Gesproken met de huidige bewoners, hun werd vertelt dat het niks uit maakt aldus klantenservice.
    • Ik en de huidige bewoners weer gebeld met de klantenservice dat het wel uitmaakt. Maar dan zouden we hun internet gebruiken tot de 16e.
  • Gesproken met de huidige bewoner dat het zo een rommel word. Met hun instemming dan maar een week internetten op hun zaken en dan per 16 jan de verbinding overnemen.
  • Vandaag appt de huidige bewoner mij met een foto van de brief die hun ontvangen hebben. Zie: https://i.imgur.com/f26LcV2.png of bijlage 

Dit is wederom tegenstrijdig. En WE voelen allemaal de bui al hangen. Op 9 jan 2026 stopt hun verbinding terwijl wij dan nog altijd geen internet hebben.
    Dit is vervelend op zn minst omdat er ook iemand komt om nieuwe internetlijnen aan te leggen. Die heeft dus 2 dagen voor niks vrij genomen om te komen helpen.

Ik kan de datum van de verhuizing niet eerder aanvinken via de ‘’bestelstatus’’ dan 16 jan 2026.

Ik word inmiddels doodmoe van verschillende medewerkers die van alles aan de telefoon roepen. Wat kan hier nog concreet mee gedaan worden?
    Via deze weg maar eens proberen?
    Ik zou toch echt heeeeeel graag willen dat het internet gewoon 9 jan 2026 actief gaat op het nieuwe adres ipv 16 jan 2026. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Yvoo ,

Ik zou toch echt heeeeeel graag willen dat het internet gewoon 9 jan 2026 actief gaat op het nieuwe adres ipv 16 jan 2026. 

Dit platform is daarvoor niet de geschikte plek. Je zult dit toch weer met de klantenservice  moeten afstemmen.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 31, 2025

Hallo ​@Yvoo ,

Dit platform is daarvoor niet de geschikte plek. Je zult dit toch weer met de klantenservice  moeten afstemmen.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 3, 2026

Hoi ​@Yvoo , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Allereerst fijn dat je de situatie zo helder hebt uitgelegd en ik kan me er ook alles bij voorstellen dat je dit soort zaken meteen goed geregeld wilt hebben bij een verhuizing, logisch! Zoals ​@Noordzee hierboven al aangeeft, kun je voor dit soort zaken toch echt het beste contact opnemen met onze Helpdesk en in deze situatie zou ik je adviseren om hier een belafspraak voor in te plannen. Je wordt dan teruggebeld door iemand van de verhuisdesk en op deze manier zou dit alsnog goed moeten komen! Hopelijk heb je hier inmiddels al contact over gehad!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2026

Beste,

Bedankt voor het reageren en een poging te wagen.
Uiteraard verschillende gesproken maar de strekking blijft kort gezegd ‘’ik heb pech’’ 
Ze kunnen niks zo gezegd. We pakken het verlies maar.

Thanks

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 5, 2026

Hoi ​@Yvoo en bedankt voor jouw terugkoppeling!

Ik zag dat je je profiel had ingevuld; zijn dit de gegevens van je nieuwe of van je huidige adres? Ik vermoed dat dit de gegevens zijn van de nieuwe woning, zou je ook de postcode en het huisnummer van je huidige adres toe willen voegen aan je profiel? Alvast bedankt!