Skip to main content
Vraag

Onzinnige opmerking in storingsbericht over alarm

• August 22, 2025
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Heb je een alarm dat via ons netwerk loopt? Dan werkt deze mogelijk niet tijdens de storing. Vraag je leverancier, bijvoorbeeld je zorginstelling, wat je het beste kunt doen.

Die kunnen er dan ook niets aan doen dan gewoon af te wachten tot de storing voorbij is. 

> wat je het beste kunt doen.

Een groot aantal postduiven aanschaffen?

3 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • August 22, 2025

Die kunnen er dan ook niets aan doen dan gewoon af te wachten tot de storing voorbij is. 

Ze doelen meer op je een alternatief aanbieden per systeem/instelling omdat een zorgalarm best noodzakelijk is, denk ik. 🤣 

En anders; misschien zijn postduiven wel een goede optie in een tijd waar iedereen vastgeklemd zit op het internet? 😉

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • August 22, 2025

>  Ze doelen meer op je een alternatief aanbieden per systeem/instelling
> omdat een zorgalarm best noodzakelijk is, denk ik. 

Natuurlijk weet ik dat dit erg belangrijk is met zo’n alarm. Zo’n alarm kan levens redden.

>  een goede optie …….

….. van postduiven………………………..?

>  vastgeklemd zit op het internet? 😉

Erg goed geconstateerd :-)

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@gensnet. Haha, een groot aantal postduiven zou inderdaad een creatieve oplossing zijn! Gelukkig hoef je die niet in te zetten, want storingen duren vaak niet zo lang.

Bij een storing kan een alarm dat via ons netwerk loopt inderdaad tijdelijk niet werken. Het handigste is om dit door te geven aan je leverancier of zorginstelling, zodat zij weten dat je alarm nu afhankelijk is van de storing. Gelukkig zijn storingen meestal snel opgelost. Tot die tijd kun je het beste onze storingspagina of de berichten op deze community volgen voor updates. Dat is toch iets betrouwbaarder dan een duif in de lucht. 😄🕊️