Skip to main content

Ik heb de SMS op 3 augustus ontvangen, maar nog geen nieuwe firmware versie. Na talloze reboots blijft de versie v5.00.48 build453.

Een restore naar factory defaults heb ik niet uitgevoerd, ik wil nog geen afscheid nemen van mijn gescheiden SSID’s op 2,4 en 5GHz. Ik ben geen fan van bandsteering en bepaal liever zelf hoe mijn devices connecten.

 

Admin; eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @PA0FVH . Heb je toevallig een Nefit thermostaat in huis?


Hi @Erwin_ , ik heb wel een Nefit thermostaat, maar niet de Nefit Easy. Mijn thermostaat  hangt niet aan het internet.


Ik verwacht dat je voorlopig niet meer omgezet wordt, @PA0FVH .  Soms mislukt een update en wordt de dag erop nog een poging gedaan. Dat is bij jou dan niet gelukt.

Dan gebeurt er pas weer wat als je er zelf om vraagt en ik begrijp uit jouw woorden dat je hier niet op zit te wachten. 

Hou er wel rekening mee dat het uiteindelijk onvermijdelijk is. Nu is het wel zo dat in die allernieuwste firmware (die nu in de maak is) hopelijk features zitten die overeenkomen met jouw wensen.


@Erwin_ bedankt voor de update.

Met alleen de V10A heb ik een goed werkende WiFi omgeving op 5GHz. Alle devices halen 200Mbps mijn maximale glas snelheid m.u.v. 2 wat oudere devices die alleen met 2,4GHz overweg kunnen. Ik gebruik geen mesh en verwacht dat de nieuwste firmware de gebruiker de keuze gaat geven Mesh J/N en bij N gescheiden SSID’s voor 2,4 en 5GHz toe staat. Hiermee voorkom je veel problemen.