Skip to main content

Ik heb een brief binnen gekregen om de experia box terug te sturen maar de monteur had tegen me gezegd deze weg te gooien omdat hij bijna was doorgebrand…. Wat nu?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

Hoi @Darlingmaccie, welkom. 

Heb jij nu wel een werkende Experiabox van de monteur gekregen? Het zou jammer zijn als je zonder diensten zit. 

Wij willen de oude defecte apparatuur graag terug voor onderzoek en om deze te recyclen. Jammer dat je deze al hebt weggegooid, dat was niet zulk goed advies van de monteur :nerd:. Erg fijn dat je bij ons aangeeft de apparatuur niet meer in huis te hebben, je mag de brief bij het oud papier doen en eventuele herinneringen vanaf nu ook negeren. Ik hoop dat je de Experiabox wel in de recycle bak hebt gedaan :wink:. 


Ha Hanna,

De monteur kwam langs voor de aansluiting voor de glasvezel en dat is allemaal prima aangesloten en vervangen. Ik had de oude box al gearchiveerd in een container hier voor de deur inzake een verbouwing. Ik ben vanochtend onder het puin gaan zoeken en ik heb de box, die ik in een doos had gedaan, teruggevonden. Deze komt jullie kant op!!

 

greetz


Haha, dat had ik in dit topic al aangeraden :wink: