Skip to main content

KPN stuurde een glasvezelmodem naar me zonder met me te overleggen of ik dat wel wilde, en ik kreeg een mail dat ik het op 4 sept moezt aansluiten omdat het oude internet zou worden afgesloten. Ik vind niet dat je op deze manier met je klanten om hoort te gaan. Vertel dan aan het begin van het traject het eerlijke verhaal en niet beetje bij beetje de klant in een bepaalde richting duwen. Daarna onbeschoft behandeld aan de tel door kpn waar ik deze klacht deponeerde. Ik had de modem teruggestuurd en toen zei de kpn mdw aan de tel dat er dan een monteur zou komen om het alsnog aan te sluiten. 

Volgens mij is het altijd al duidelijk geweest dat de overstap naar glasvezel uiteindelijk gewoon moet toch? KPN blijft niet het kopernetwerk naast glasvezel in de lucht houden. Dat gaat KPN binnenkort bij u in de straat gewoon uitzetten. Dan werkt het niet meer.

Waarom wilt u geen glasvezel? 


Hi @MarcyMarc, welkom hier. 

Het is inderdaad waar dat uiteindelijk iedereen op glasvezel over zal stappen. Dit heeft als voordeel dat er sneller en stabieler kan worden gewerkt en dat de onderhoud aan de "oudere” DSL kabel niet meer hoeft te worden gedaan. De modem die je hebt gekregen komt niet zomaar uit de lucht vallen, als het goed is heb je hier een e-mail over gehad. Overigens word je niet per 4 september afgesloten, vanaf die datum kán er worden aangesloten. Binnen nu en 2 jaar zal er daadwerkelijk worden afgesloten, daar zal je ook over worden geïnformeerd. 


Reageer