Skip to main content

[Opgelost] Internetstoring in Maarssen

[Opgelost] Internetstoring in Maarssen
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

151 reacties

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 januari 2022
Noordzee schreef:
NVW schreef:

Klanten die ook mobiel KPN  hebben krijgen heel veel MB extra sinds gisteren.  Is er ook een regeling voor mensen die wel internet en tv hebben maar geen  mobiele telefoon?  De 4g bundels vliegen er hier door heen.  En het is online open  dagen dag voor veel middelbare scholen.  Die willen we graag kijken. Als beroerd genoeg dat het online moet maar willen het niet misssn.

Even bij andere mensen kijken? Familie? 

Tot nu toe zit alle familie en vrienden in de buurt bij KPN 😂 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 29 januari 2022
Linke schreef:

Tot 12:00 uur maandag 31-1, serieus KPN? Ik begrijp dat het niet makkelijk te repareren is, maar er zit een half dorp zonder tv en internet. Ik heb me overigens gisteren aangemeld om updates over de storing te krijgen en die krijg ik dus niet... dus waar dat goed voor is...?! In elk geval blij dat dit topic er nu is, maar ik zou graag meer toelichting krijgen bij de aanpak van de storing c.q. het beoogde tijdspad. 

Hoi @Linke . Het lijkt inderdaad geen eenvoudige klus. De aannemer doet er alles aan om het zo snel mogelijk te repareren maar houdt er inderdaad rekening mee dat dit wel eens tot na het weekend kan gaan duren. Je kunt vanaf nu het forum topic volgen. Alle updates over deze storing gaan we hier posten.

Tot slot: hoe kan ik nu een noodpakket aanvragen?

Niet. Een weekend zonder diensten is geen leuk vooruitzicht. Het noodpakket is bedoeld voor individuele storingen en logistiek krijgen we die dit weekend ook niet naar jullie toe.  Heb jij een particulier, mobiel nummer bij KPN? Dan kan ik daar een gratis, grote bundel op zetten. 

• 0 reacties
  • 29 januari 2022

Als een van jullie een V10 heeft kan je ook het USB kabeltje van je telefoon op de V10 aansluiten en dan USB tethering aanzetten,Dan heb je een goed wifi signaal en bekabelde verbindingen.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 29 januari 2022

Update #3: 29-01-2022 09:15: De aannemer doet zijn uiterste best. Er is een kabel stuk die bij een brug ligt. Dit maakt de reparatie niet makkelijker en we houden er rekening mee dat het pas na het weekend kan worden opgelost.

Ons systeem heeft op basis van postcodes gratis, grote bundels bundel gestort bij klanten die een particulier mobiel abonnement bij KPN hebben. Dit systeem kan foutjes maken en als je in het getroffen gebied woont en geen bundel hebt gekregen kun je dat in dit topic aangeven. Graag dan ook je profiel invullen zodat wij een bundel kunnen storten.

We verwachten in de loop van de dag nieuwe updates. Die we hier uiteraard gaan posten. Je kunt dit topic volgen om volledig op de hoogte te blijven. 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 29 januari 2022

Hallo ik heb nog een Direct Online pakket liggen met simkaart. De medewerker wil deze niet her-activeren. Kunt u dat doen? Wij hebben geen tel via kpn

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 29 januari 2022

Hallo,

ik heb geen KPN voor mobiele telefonie maar Simyo wat wel gebruik maakt van KPN netwerk. 

kan ik ook MBs krijgen? Want de databundel is bijna leeg. 

• 0 reacties
  • 29 januari 2022
Basonline schreef:

Hallo,

ik heb geen KPN voor mobiele telefonie maar Simyo wat wel gebruik maakt van KPN netwerk. 

Helaas niet:(

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 29 januari 2022

Goedemorgen,

Wij hebben een particulier kpn abonnement en storing sinds gisteren, maar nog geen extra grote bundel ontvangen.

@Kpn Ik ontvang de bundel graag. Bedankt.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 29 januari 2022

Nou ik heb geen bundel ontvangen hoor 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 29 januari 2022

@BBou : ik heb op het nummer dat eindigt op 23 een gratis weekbundel van 50gb gezet. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 29 januari 2022

@NCL Ik heb op het nummer dat eindigt op 82 een bundel gezet. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 29 januari 2022

@hugo66 : Ik zie dat je nog een dongle in huis hebt van een storing in januari 2021.  Via de gewone stappen kan ik die niet opwaarderen.

Ik heb een collega gevraagd. Absoluut geen garanties maar ik kan het altijd proberen, natuurlijk. 

Je hebt geen mobiel nummer bij KPN?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 januari 2022

Shit happens uiteraard, maar ik zou verwacht hebben dat een distributiepunt waar een heel dorp als Maarssen achter zit, een alternatief glasvezelpad zou hebben.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 januari 2022

Goedemiddag,

Ook wij hebben internet en televisie bij KPN en last van de storing. Ook heb ik een mobiel abonnement bij KPN. Vooralsnog geen bundel ontvangen.

Alvast bedankt,

Laurens van Os

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 29 januari 2022

@Erwin_ zou je mij ook een grote bundel kunnen geven op mijn zakelijke nummers, ik kan maar één keer per dag extra bundel van 2 GB aanvragen anders. Gisteren kreeg ik ook al dat het minder werd. Eindigend op 1474

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 29 januari 2022

Is het ook mogelijk om op een kpn prepaid abb een bundel te storten? Nr eindigt op 4522

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 29 januari 2022

@Lavanos : Het nummer dat eindigt op 38 heeft nu een gratis grote bundel

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 januari 2022
Erwin_ schreef:

@Lavanos : Het nummer dat eindigt op 38 heeft nu een gratis grote bundel

Merci! Dank voor de goede service.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 29 januari 2022

@Patrick B  Ik kan niks beloven maar wil graag voor je kijken. Je hebt alleen niks in je profiel staan. Zou je die willen updaten en dan hier weer een seintje geven?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 29 januari 2022

@Nengel : ik heb je een privébericht gestuurd. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 29 januari 2022
Basonline schreef:

Hallo,

Helaas niet. Dat is een zelfstandig bedrijf waar ik geen invloed op heb. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 januari 2022

Ik vind hier op dit forum wat er aan de hand is. Ik heb meerdere keren gebeld naar KPN klantenservice nadat ik op de KPN storingssite gekeken had waarop stond dat alles goed werkte!:cold_sweat:  Vanmorgen weer gebeld en gezegd dat hun storingssite foute informatie gaf. Dit zou hersteld worden maar nu geven zij nog steeds aan dat er geen storingen zijn in ons postcodegebied!

Ik vroeg compensatie aan maar een extra bundel was alleen voor KPN abonnees,  terwijl wij bundels hebben van Youfone,  n.b. een dochter van KPN!

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 29 januari 2022
martijn197108 schreef:

Als een van jullie een V10 heeft kan je ook het USB kabeltje van je telefoon op de V10 aansluiten en dan USB tethering aanzetten,Dan heb je een goed wifi signaal en bekabelde verbindingen.

Helaas, op de v10a lijkt dit niet te werken.

Zou wel een mooie oplossing zijn om alle bekabelde apparatuur ‘gewoon’ te laten werken.

Wellicht iets om in een volgende update mee te nemen?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 29 januari 2022

@Erwin_ heb het profiel bijgewerkt.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 29 januari 2022

Erg vervelend deze langdurige storing. Hele huis draait op wifi. Gisteren vele GB’s verdampt tijdens thuiswerken.

Zojuist gecontroleerd maar ik heb geen ‘noodhulp’ bundel ontvangen. Graag extra GB toewijzen.