Skip to main content

Ik wil graag mijn KPN Box 12 aan de muur bevestigen. Heb echter geen ophangbeugel hiervoor meer.

Waar kan ik zo'n ophangbeugel bestellen?

Mvg

Harold

Helaas kan KPN geen losse beugel opsturen 😞 Ze moeten dan de hele V12 modem ruilen. Heb je de beugel ook niet in de originele doos zitten?


Helaas kan KPN geen losse beugel opsturen 😞 Ze moeten dan de hele V12 modem ruilen. Heb je de beugel ook niet in de originele doos zitten?

Hallo @King006 , dat is nieuw voor mij, heb je daar een bron voor?


Helaas kan KPN geen losse beugel opsturen 😞 Ze moeten dan de hele V12 modem ruilen. Heb je de beugel ook niet in de originele doos zitten?

Hallo @King006 , dat is nieuw voor mij, heb je daar een bron voor?

Ah! Wacht even. Ze konden het niet voor de V12. Maar sinds enkele maanden wel zie ik nu.

@ophangbeugel KPN box 12,

Vul alvast je profiel in. Alles waar Privé bijstaat ziet alleen KPN.


Hoi @ophangbeugel KPN box 12 en welkom hier :)

Zo'n muurbeugel kan ik voor je regelen! Als jij je forumprofiel in zou willen en een seintje geven zodra je dat hebt gedaan, dan ga ik er voor zorgen dat er zo'n muurbeugel wordt opgestuurd!


Hoi @ophangbeugel KPN box 12, ik zag dat je je profiel had ingevuld waarvoor dank. Ik heb meteen een muurbeugel voor de Box 12 voor je aangevraagd en deze zul je binnen enkele dagen met de post ontvangen!


Hoi @ophangbeugel KPN box 12 , kan ik er van uitgaan dat je de muurbeugel inmiddels hebt ontvangen?