Skip to main content

Ik ontving in september een brief van KPN dat de internetsnelheid op korte termijn van 50MB naar 100MB zou worden opgehoogd (zonder bijbetaling of wisseling van abonnement). Maar anderhalve maand later is dat nog steeds niet gebeurd. Hoe lang kan dit nog duren?

Ik heb dezelfde vraag aan KPN, nog steeds ongewijzigde snelheid……

inmiddels heb ik mijn Experiabox gereset, maar geen upgrade.


Ik heb op 9 oktober jl. dezelfde brief ontvangen dat mijn internetsnelheid gratis verhoogd zou gaan worden van 50 Mb naar 100 Mb. Op 16 oktober kreeg ik nog een bevestigings e-mail van KPN dat de snelheidsverhoging binnen een week zou ingaan. Dat is helaas niet gebeurd waarop ik telefonisch contact heb gehad met de klantenservice van KPN. Ik heb de situatie uitgelegd maar de klantenservice wist/weet helemaal niets van deze gratis verhoging van de internetsnelheid.

 

Het lijkt erop dat er een grapjas werkzaam is bij KPN die namens KPN klanten dingen belooft waar men niets vanaf weet. Althans dat is mijn mening, ik vind het overigens wel een schandalige zaak dat KPN van niets zegt af te weten. Ben inmiddels aan het kijken of ik ergens anders beter af ben. Je gaat in mijn ogen niet op deze manier met je klanten om.


Kpn zegt helemaal niet dat ze van niks weten.  Toevallig die medewerker niet. Misschien was ze er pas. We zien het vaker dat het wat later gebeurd. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan gaat een moderater je helpen.  De wachttijd is een dag of vier.


Ik heb mijn profiel inmiddels aangevuld met klantnummer etc. Ik kijk uit naar de hulp van de moderator!


Vandaag (toevallig?) opnieuw een email gehad van KPN met de mededeling dat mijn snelheid binnen 7 dagen verhoogd gaat worden van 50mb naar 100 mb.

Ben benieuwd…….


En warempel, vannacht mijn snelheid verhoogd! 👍


Ik kwam je topic tegen Mariotteman. Soms kan het inderdaad even duren voordat die snelheidsverhoging er dan door is. Het is ook afhankelijk van het type verbinding en de kwaliteit daarvan. Je kan altijd even bellen met 0800-0402 dan meten mijn collega's de verbinding voor je door.


Het is nu 4 jan 2023 en ook ik heb de Goed nieuwsbrief van 24 augustus 2023 gekregen. Na resetten van het modem nu 82,3 download en 20,0 upload en dat is natuurlijk nog lang niet de beloofde 100 Mbit/s  en reageren op zo'n brief vind ik op deze manier ook nog heel omslachtig, dat moet toch persoonlijker kunnen?