Skip to main content

Ik heb een vergelijkbaar probleem. In maart heb ik me aangemeld voor een hussel abonnement en enige tijd daarna is glasvezel in huis aangelegd.

Apparatuur is geleverd, maar deze kan ik niet gebruiken. Ik krijg ik steeds emails met de melding dat de startdatum is aangepast. Inmiddels al heel wat van die mails gehad en de startdatum staat intussen op 2 juli. 

Op de pagina waar ik de bestelling kan volgen, staat dit ook vermeld als datum vanaf wanneer ik eea. kan aansluiten. Maar wanneer gaat dat echt gebeuren? De startdatum blijft maar opschuiven…. intussen al ruim drie maanden…

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ai @Matje70, ik snap dat je inmiddels toch wel graag wil weten waar je aan toe bent :grimacing:

Als een leverdatum verschuift, komt dat doorgaans omdat je lijn nog niet gereed is gemeld door de partij die glasvezel aanlegt. Als ik jou zo hoor, heb je de aansluiting echter al wel in huis zitten, dus dit komt een beetje vreemd over :thinking:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik even met je meekijken!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Ai @Matje70, ik snap dat je inmiddels toch wel graag wil weten waar je aan toe bent :grimacing:

Als een leverdatum verschuift, komt dat doorgaans omdat je lijn nog niet gereed is gemeld door de partij die glasvezel aanlegt. Als ik jou zo hoor, heb je de aansluiting echter al wel in huis zitten, dus dit komt een beetje vreemd over :thinking:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik even met je meekijken!

Hierbij het seintje… profiel ingevuld


Bedankt @Matje70, ik krijg inderdaad de melding te zien dat de lijn nog niet gereed is, wat niet helemaal overeen komt met hoe jij het ervaart. Meer dan dit heb ik niet inzichtelijk, en het kán zijn dat er inderdaad nog iets moet gebeuren voordat er een signaal geleverd kan worden. Zou je anders voor de zekerheid willen bellen of chatten met NetwerkNL (ik mag dit niet namens jou doen helaas) om na te vragen hoe het zit? Als NetwerkNL aangeeft dat de lijn al wel gereed is gemeld, heb ik munitie om hier een achterliggende afdeling te benaderen :wink: