Skip to main content
Antwoord

Oplostijd van storing in 8226RA blijft maar opschuiven

• October 8, 2025
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Sinds gister middag 14.50 uur storing op postcode 8226RA betreffend internet en interactieve tv. Deze storing is bekend bij kpn via de website storingen. Het oplossen van de storing wordt steeds met elke 4 uur naar voren geschoven. Staat nu op 18.50 vanavond. Kan er een iets specifiekere uitspraak gegeven worden betreffend deze storing: wat is de verwachting? Is  de verwachting dat het vandaag of morgen opgelost kan worden? 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Suuzy. Welkom op de community! Ik snap heel goed dat het frustrerend is dat de storing al zo lang duurt en dat de eindtijd steeds wordt verschoven. Zeker als je afhankelijk bent van internet en tv, is dat erg vervelend.

Ik zie dat joey92 al een antwoord heeft gegeven, dank daarvoor! Wanneer er meerdere glasvezelkabels beschadigd zijn, kan het herstel helaas meer tijd kosten dan normaal. De monteurs doen hun best om dit zo snel mogelijk op te lossen.

De tijden die je op de storingspagina ziet, zijn inschattingen. Als het werk ingewikkelder blijkt dan verwacht, wordt de eindtijd automatisch aangepast. Daarom zie je dat de tijd soms opschuift.

Op dit moment is er nog geen exacte eindtijd bekend, maar het team werkt hard aan een oplossing. Bedankt voor je geduld en begrip. 

2 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • October 8, 2025

het betreft een complexe storing waarbij er meerdere glasvezel kabels kapot zijn.

deze kabels moeten een voor een weer hersteld worden. wat ik zie staan is dat dit zowiezo vandaag nog de gehele dag gaat duren.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 10, 2025

Hoi ​@Suuzy. Welkom op de community! Ik snap heel goed dat het frustrerend is dat de storing al zo lang duurt en dat de eindtijd steeds wordt verschoven. Zeker als je afhankelijk bent van internet en tv, is dat erg vervelend.

Ik zie dat joey92 al een antwoord heeft gegeven, dank daarvoor! Wanneer er meerdere glasvezelkabels beschadigd zijn, kan het herstel helaas meer tijd kosten dan normaal. De monteurs doen hun best om dit zo snel mogelijk op te lossen.

De tijden die je op de storingspagina ziet, zijn inschattingen. Als het werk ingewikkelder blijkt dan verwacht, wordt de eindtijd automatisch aangepast. Daarom zie je dat de tijd soms opschuift.

Op dit moment is er nog geen exacte eindtijd bekend, maar het team werkt hard aan een oplossing. Bedankt voor je geduld en begrip.Â