Skip to main content
Vraag

Opnieuw inloggen op Wifi

  • September 2, 2020
  • 1 reactie
  • 216 keer bekeken

Wij moeten steeds weer opnieuw inloggen op de wifi.

Ik betaal 57 euro per maand, mag toch vereachten dat het goed functioneert. 

Graag spoedig reactie, hetgeen u aangeeft hebben wij allemaal al geprobeerd.

Groet,melanie rohmen 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Heine
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud moderator
  • September 7, 2020

Hoi @MelanieR

Welkom op het KPN Forum. Niet fijn dat je geregeld opnieuw moet inloggen om een Wifi verbinding te maken. Uiteraard mag je een goed functionerende Wifi verbinding verwachten. Ervaar je het probleem met verbinding maken op één apparaat, op meerdere apparaten of op alle apparaten? Krijg je een bepaalde (fout)melding? 

Je vermeldt dat je adviezen die wij hebben aangegeven, al hebt uitgeprobeerd, maar kennelijk loste dit het niet op. Welke adviezen doel je hier precies op en wat heb je al geprobeerd? Heb je je modem al herstart (manier 1) en gereset (manier 2)? Heb je onze Wifi Manager Servicetool ook al doorlopen? Deze Servicetool analyseert en optimaliseert de Wifi verbinding. Het is van belang dat je de Wifi Manager minimaal twee keer achter elkaar doorloopt. De Wifi Manager Servicetool kan dan namelijk constateren of de verbeteringen voldoende effect hebben gehad.