Skip to main content
Antwoord

Oprit is een puinhoop na glasvezel aanleg. Gevaarlijke situatie!

• November 19, 2025
  • 8 reacties
  • 122 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Wanneer wordt mijn oprit eindelijk opgeknapt na 1.5 jaar in de puinhoop te zitten???

wat een stel prutsers die straters.. alles verzakt en tegels gaan stuk!

onze dochter is ten val gekomen hierdoor en onze fiets is hierdoor kapot!

Kpn is hier prima van op de hoogte maar laat ons gewoon stikken! 

regel dit aub!

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@waar is mijn glasvezel kabel. Als je oprit vanwege de glasvezelkabelaanleg is opengehaald, dan hoort dat ook weer netjes dichtgemaakt te worden. Daar heb je alle recht op. Wel is het zo dat KPN de provider, waar je nu mee spreekt, niet verantwoordelijk is voor die aanleg. Dat is namelijk KPN Netwerk en zij zijn te bereiken via hun eigen communicatiekanalen. Nu geef je aan dat je al een aantal keer het gedeelde formulier hebt ingevuld. Komt daar wel een reactie op? Als dat niet gebeurt, dan kun je het beste telefonisch contact zoeken via 088 006 37 44. Op deze pagina vind je nog meer informatie over hoe je KPN Netwerk kunt bereiken. 

Daarnaast wil ik je vragen je toon wel iets te matigen richting andere Community leden. De bedoeling van deze Community is juist dat andere klanten je op weg proberen te helpen en het is niet de bedoeling ze weg te jagen uit je topic. Dat wordt ook niet geaccepteerd. 

Ik hoop wel dat je contact krijgt met KPN Netwerk hierover en dat het op een goede manier opgelost wordt. 

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 19, 2025

Beste ​@waar is mijn glasvezel kabel dit forum behoort bij de provider van KPN en niet bij de netwerkafdeling. Zie onderstaande link voor de juiste toegang:

https://netwerk.kpn.com/formulieren/schadeformulier/#schade

Succes

Forum|alt.badge.img

Beste Jan,

aangezien er nergens een oplossing komt plaats ik deze gewoon hier! want ik heb dat formulier het afgelopen jaar  allang meerdere keren ingevuld maar dat helpt niks! 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 19, 2025

Beste Jan,

aangezien er nergens een oplossing komt plaats ik deze gewoon hier! want ik heb dat formulier het afgelopen jaar  allang meerdere keren ingevuld maar dat helpt niks! 

Beste ​@waar is mijn glasvezel kabel dit forum is geen helpdesk van kpnnetwerk en kpn de provider.

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af, die kan je misschien de juiste toegang toewijzen.

Vul daartoe in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer, geb.datum en laatste 3 cijfers IBAN in.

Succes.

Forum|alt.badge.img

Wie ben jij eigelijk?? werk jij voor KPN? zo nee? bemoei je dan aub met jou eigen zaken 

• November 19, 2025

Wie ben jij eigelijk?? werk jij voor KPN? 

Nee. Dit is een klant-helpt-klant forum. Klanten reageren hier in elkaars topic. Jij gaat hier helemaal niets bereiken met je vraag. Er gaat nog wel een KPN medewerker reageren. Maar die zal je alleen maar doorverwijzen naar een telefoonnummer of formulier ergens op een webpagina. 

Ik ben bang dat je nu na 1,5 jaar veel te laat bent. Er gaat niets meer aan gebeuren denk ik. Je zal zelf een stratenmaker op moeten zoeken vrees ik.

Forum|alt.badge.img

Dan kun je zien dat jij totaal niet op de hoogte bent, want het helpt wel degelijk om dit hier te melden!

en ga jij aub iets nuttigs doen betweter!

Vulpen
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+10
  • KPN Medewerker
  • November 19, 2025

Hoi “Waar is mijn glasvezel kabel”,

Dat klinkt als een vervelende situatie.

Maar wat Marlon en JanD zeggen klopt. Je bent hier op het forum van de provider KPN waarbij klanten elkaar kunnen helpen met allerlei problemen. Daarnaast zijn er ook een aantal Moderators actief die een oogje in het zeil houden en soms wel zaken los kunnen trekken als ze op het gebied van de provider vallen. 

Daarom is het niet de bedoeling om mensen die proberen je te helpen tegen de haren in te strijken.

Aangezien je problemen vermoedelijk op het domein van het netwerk deel van KPN vallen is het ook het makkelijkst om daar aan de bel te trekken en niet hier. 

Maar zoals al gezegd is, als je je gegevens in je profiel hebt ingevuld kan een moderator zodra hij dit topic ziet mogelijk nog wat specifieker advies kan geven.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 21, 2025

Hoi ​@waar is mijn glasvezel kabel. Als je oprit vanwege de glasvezelkabelaanleg is opengehaald, dan hoort dat ook weer netjes dichtgemaakt te worden. Daar heb je alle recht op. Wel is het zo dat KPN de provider, waar je nu mee spreekt, niet verantwoordelijk is voor die aanleg. Dat is namelijk KPN Netwerk en zij zijn te bereiken via hun eigen communicatiekanalen. Nu geef je aan dat je al een aantal keer het gedeelde formulier hebt ingevuld. Komt daar wel een reactie op? Als dat niet gebeurt, dan kun je het beste telefonisch contact zoeken via 088 006 37 44. Op deze pagina vind je nog meer informatie over hoe je KPN Netwerk kunt bereiken. 

Daarnaast wil ik je vragen je toon wel iets te matigen richting andere Community leden. De bedoeling van deze Community is juist dat andere klanten je op weg proberen te helpen en het is niet de bedoeling ze weg te jagen uit je topic. Dat wordt ook niet geaccepteerd. 

Ik hoop wel dat je contact krijgt met KPN Netwerk hierover en dat het op een goede manier opgelost wordt.