Skip to main content

mijn kastje moet woensdag vervangen worden klopt dat is het geen feek of want dat van mijn zoon niet vandaar

mijn kastje moet vervangen worden is dat geen feek want dat van mijn zoon niet


Als het gaat over het zwarte glasvezelkastje, dan is dat waarschijnlijk echt. Er is een tijdje een versie gebruikt door KPN die bij veel klanten problemen gaf en die nu ook pro-actief wordt vervangen bij klanten die geen problemen hadden.

Dat het bij uw zoon niet gebeurt kan betekenen dat hij een kastje heeft van een andere productieserie die geen problemen geeft.


Hoi @bogus211, welkom op onze community! Zoals Ward_ hierboven al noemt worden sommige oudere TV ontvangers inderdaad vervangen voor nieuwe. Het gaat hier om de kastjes van Motorola. We hebben hier ook een handig topic over!
 


Hi @Thomas van KPN ,

Ik denk eerder dat Ward_ deze actie bedoelt → Glasvezelkastje vervangen waarbij bepaalde serie (Genexis XGS-PON ONT) kastjes uit voorzorg worden vervangen. 


Hi @Thomas van KPN ,

Ik denk eerder dat Ward_ deze actie bedoelt → Glasvezelkastje vervangen waarbij bepaalde serie (Genexis XGS-PON ONT) kastjes uit voorzorg worden vervangen. 

Inderdaad. Maar de TV ontvanger kan natuurlijk ook, bedenk ik nu.


ohhh zo! Ja kan allebei 😅 @bogus211 kom je er een beetje uit?


afspraak voor zwarte glasvezelkastje  vervangen


afspraak voor zwarte glasvezelkastje  vervangen

Heeft u die? Of wilt u een afspraak? Of wat is anders de bedoeling van uw reactie? 


Hoe laat krijg ik ant woord op mijn vraagmijn kastje is al twee weken geleden vernieuwd bedankt voor de snelle reactie zij we gewend van KPN ik wacht al tweemaanden op reactie voor mijn abonnement  nog steeds niks gehoord gebeld geen geen antwoord waar ik iets aan heb diep treurig  Gegroet 


Ik heb al twee keer aangegeven dat mijn ON kastje waarschijnlijk niet goed werkt of dat er iets mis is met de kabel die vanaf de ON naar de huiskamer door de muur gaat maar ik word dan totaal niet serieus genomen en dan lees ik dit?


goeden middag 

Dame Heer 

Nu wil ik wel eens weten wat jullie aan het doen zijn  ik heb nergens om gevraagd 

met wat u mijn nu toestuurt ik heb een vraag gesteld  over een Mail die ik kreeg 

van kpn en mijn zoon heeft ook kpn en die kreeg geen bericht  dus dacht is dit 

geen nep dat was het en wat jullie nu sturen is al 4 maanden geleden ik weet 

niet wanneer jullie wakker worden    Maar op een mail waar ik wel op zat te wachten 

is het zelfde mijn abonnement moest worden aan gepast ik gebeld maar nee hoor 

niemand thuis dus werd mijn abonnement verhoogd weer gebeld ik was te laat ik

het uitgelegd maar nee hoor ze kon niks meer voor mijn doen dus ik moet nu een 

half jaar meer betalen  dan voel je je toch wel opgelicht  diep treurig dat zo iets kan 

in Holland maar het gebeurd  Geroet  


Reageer