mijn kastje moet woensdag vervangen worden klopt dat is het geen feek of want dat van mijn zoon niet vandaar
mijn kastje moet vervangen worden is dat geen feek want dat van mijn zoon niet
Als het gaat over het zwarte glasvezelkastje, dan is dat waarschijnlijk echt. Er is een tijdje een versie gebruikt door KPN die bij veel klanten problemen gaf en die nu ook pro-actief wordt vervangen bij klanten die geen problemen hadden.
Dat het bij uw zoon niet gebeurt kan betekenen dat hij een kastje heeft van een andere productieserie die geen problemen geeft.
Hoi
Â
HiÂ
Ik denk eerder dat Ward_ deze actie bedoelt → Glasvezelkastje vervangen waarbij bepaalde serie (Genexis XGS-PON ONT) kastjes uit voorzorg worden vervangen.Â
HiÂ
Ik denk eerder dat Ward_ deze actie bedoelt → Glasvezelkastje vervangen waarbij bepaalde serie (Genexis XGS-PON ONT) kastjes uit voorzorg worden vervangen.Â
Inderdaad. Maar de TV ontvanger kan natuurlijk ook, bedenk ik nu.
ohhh zo! Ja kan allebeiÂ
afspraak voor zwarte glasvezelkastje vervangen
afspraak voor zwarte glasvezelkastje vervangen
Heeft u die? Of wilt u een afspraak? Of wat is anders de bedoeling van uw reactie?Â
Hoe laat krijg ik ant woord op mijn vraagmijn kastje is al twee weken geleden vernieuwd bedankt voor de snelle reactie zij we gewend van KPN ik wacht al tweemaanden op reactie voor mijn abonnement  nog steeds niks gehoord gebeld geen geen antwoord waar ik iets aan heb diep treurig  GegroetÂ
Ik heb al twee keer aangegeven dat mijn ON kastje waarschijnlijk niet goed werkt of dat er iets mis is met de kabel die vanaf de ON naar de huiskamer door de muur gaat maar ik word dan totaal niet serieus genomen en dan lees ik dit?
goeden middagÂ
Dame HeerÂ
Nu wil ik wel eens weten wat jullie aan het doen zijn  ik heb nergens om gevraagdÂ
met wat u mijn nu toestuurt ik heb een vraag gesteld  over een Mail die ik kreegÂ
van kpn en mijn zoon heeft ook kpn en die kreeg geen bericht  dus dacht is ditÂ
geen nep dat was het en wat jullie nu sturen is al 4 maanden geleden ik weetÂ
niet wanneer jullie wakker worden   Maar op een mail waar ik wel op zat te wachtenÂ
is het zelfde mijn abonnement moest worden aan gepast ik gebeld maar nee hoorÂ
niemand thuis dus werd mijn abonnement verhoogd weer gebeld ik was te laat ik
het uitgelegd maar nee hoor ze kon niks meer voor mijn doen dus ik moet nu eenÂ
half jaar meer betalen  dan voel je je toch wel opgelicht  diep treurig dat zo iets kanÂ
in Holland maar het gebeurd  Geroet Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.