Skip to main content
Vraag

Opwaarderen noodpakket lukt niet

• May 25, 2025
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Zitten nu al sinds begin mei te wachten op ons kastje maar ivm missende glasvezel aansluiting in het gehele complex word het steeds uitgesteld (ondertussen verwachten ze 19 juni??) Hebben dus een Direct Online Pakket gekregen met 100GB. Ondertussen is die 100GB op en willen we opwaarderen, wat niet lukt via 0800-0402. Ik krijg geen antwoord op het opwaarderen of keuzemenu te horen.

Ik had vanochtend om 11u een belafspraak over het opwaarderen, en hij zei dat het binnen 3u geregeld moest zijn en nu (17:30) zitten we alsnog zonder internet. We krijgen constant de melding 'verbonden zonder internet'

Word hier een beetje gestoord van, en aangezien we allebei internet nodig hebben voor werk/studies zou het fijn zijn als het allemaal een keer zou werken.

Ik heb al extra GBs op mijn mobiel moeten kopen omdat we al zo lang zonder internet zitten. Zit sinds een maand bij KPN maar moet zeggen dat dit geen goede eerste indruk geeft.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 27, 2025

Hoi ​@Melissaguus , dank voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Ben het helemaal met je eens dat de manier waarop dit verloopt geen goede eerste indruk geeft, eerder iets tegenovergestelds :( Is het inmiddels via 0800 0402 wel gelukt om je noodpakket op te waarderen? Weet dat je ook altijd nog een klacht in kunt dienen want ik kan me goed indenken dat dit een hele lastige situatie is in combinatie met het thuiswerken en studies. Ik hoop in ieder geval oprecht dat je snel wordt aangesloten op glasvezel 🙏🏻