Skip to main content

We zijn 36 jaar klant van KPN. voor internet en vaste telefonie  In januari 2020 hebben we ons abonnement telefonisch en per email opgezegd. Dit werd een drama. De rekeningen bleven binnenkomen. Steeds gebeld met klantenservice, steeds een andere medewerker maar nooit een oplossing. We moesten blijven bestalen anders kwam er een aanmaning. Vorige maand vertelde een medewerker dat de fout zit in het feit dat we al 13 jaar dubbel betalen voor telefonie. Dat zat in ons alles in 1 pakket maar werd ook nog apart afgeschreven. Deze fout zorgt ervoor, volgens de medewerker, dat het abonnement niet goed opgezegd kan worden. 13 jaar teveel betaald en nog steeds komen de rekeningen binnen. We weten echt niet meer hoe te handelen, hoe komen we hier vanaf?

Hallo @GJvE , vervelende kwestie.

Vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer/klantnummer(s) en de laatste 4 cijfers van je IBAN in dan kan een moderator hier naar kijken.

Succes.


Wat een rare situatie, @GJvE, het moet niet zo zijn dat je al bijna een jaar bezig bent om op te zeggen. Dank voor het invullen van je gegevens. Ik zie dat het Alles-in-1 pakket dat je had netjes, zoals de bedoeling was, is opgezegd per 23-02-2020. Daar komen ook geen facturen meer van. Maar ik zie inderdaad wel facturen van een los telefonieabonnement. Dit is, voor zover ik kan zien, in behandeling van een collega van de klachtafdeling. Ik ga daarom eerst even bij haar navragen wat de status is. Zodat we geen dingen dubbel gaan doen. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug. 


Om dit openbaar nog even te kunnen afsluiten: Ik heb contact gehad met de collega die de zaak in behandeling had. Zij heeft weer contact opgenomen met GJvE. Van daaruit is het administratief nog lopende abonnement inmiddels beëindigd. De afgesproken creditering wordt deze maand nog uitgevoerd.


In de mail van uw collega staat dat ik rond 14 oktober een slotfactuur ontvang met een teruggave van het abonnement. Ik heb deze nog niet ontvangen, dus we wachten het even af.

 


Ik zie de slotfactuur hier inmiddels in het systeem, @GJvE. Je hebt het geld dan ook binnen enkele dagen op je rekening staan.