Skip to main content

Mijn abonnement voor internet,tv en vast bellen loopt af op 09-09-2021 maar ik zou graag nu al op willen zeggen, hoe kan ik dat het beste doen?

Goedemorgen @Zijdehoentje, je kunt op verschillende manieren jouw abonnement stopzetten. Zie alle opties op onze website: Abonnement opzeggen. Het snelste en makkelijkste is bellen met de klantenservice via ons gratis nummer 0800-0402. 


Zogenaamd kun ja alles stopzetten per maand! Nou ik kan niets stopzetten! Ik kan en durf niet eens meer te bellen! Kotsmisselijk van KPN! Stelletje bloedzuigers en afpersers! Dat is het enigste wat ik nog over hun kan zeggen! 71,71 plus 38,50 voor mijn abonnement en het ergste is dat ik daar nog nooit gebruik van heb gemaakt!!!! Zeer triest, ben een rechtzaak aan het overwegen!!!


Goedemorgen @Zijdehoentje, je kunt op verschillende manieren jouw abonnement stopzetten. Zie alle opties op onze website: Abonnement opzeggen. Het snelste en makkelijkste is bellen met de klantenservice via ons gratis nummer 0800-0402. 

Bellen???? Nooit van mijn leven meer! Trauma’s


 Zeer triest, ben een rechtzaak aan het overwegen!!!

Kansloze missie omdat je contract nog tot 9 september loopt, en bovendien heb je bij je huidige abo ingestemd met de algemene voorwaarden van KPN.

Natuurlijk kun je meteen opzeggen maaaaaarrrr dan betaal de resterende maanden in een keerÂ