Skip to main content
Beantwoord

opzeggen KPN

• November 20, 2020
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Anton1956
Nieuwkomer

Moet mijn contract opzeggen bij KPN omdat ik ben verhuisd maar ze kunnen op mijn nieuwe adres niet leveren,nu doen ze zo moeilijk dat ik eerst naar het gemeentehuis moet om het te bewijzen dat ik nu op dit adres woon.

Beste antwoord door Anonymous

Als u zich inschrijft bij de nieuwe gemeente, kunt u met het bewijs aantonen dat het contract ontbonden moet worden. Helaas kan KPN niet uitgaan van een belofte. Sommige klanten zullen hier namelijk misbruik van maken. Als het om een verhuizing gaat in de eigen gemeente, zult u ook bewijs moeten overleggen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • November 20, 2020

Als u zich inschrijft bij de nieuwe gemeente, kunt u met het bewijs aantonen dat het contract ontbonden moet worden. Helaas kan KPN niet uitgaan van een belofte. Sommige klanten zullen hier namelijk misbruik van maken. Als het om een verhuizing gaat in de eigen gemeente, zult u ook bewijs moeten overleggen.

Anton1956
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 25, 2020

Ik heb een foto van het bevolkingsregister door gestuurd, en hoor denk ik nu wel meer.