Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen van Thuis abonnement omdat er op nieuwe adres geen glasvezel beschikbaar is

• August 19, 2025
  • 7 reacties
  • 137 keer bekeken

Mijn huidige woning is xxxx xx . De woning waar ik naartoe verhuis is xxxx xx.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Hussam.Ma, welkom bij onze community. 
Wat ontzetten balen dat er geen glasvezel beschikbaar is op je nieuwe adres, is daar ook niet DSL via ons beschikbaar? 

Dit is een forum waar klanten elkaar helpen. Om op te zeggen kunt u het beste bellen met KPN naar 0800-0402 en inspreken "opzeggen". U wordt dan doorverbonden naar een kpn medewerker die dit voor u kan regelen.

Als aanvulling hierop, je kunt er ook voor kiezen om ons jou te laten bellen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

7 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • August 19, 2025

Dit is een forum waar klanten elkaar helpen. Om op te zeggen kunt u het beste bellen met KPN naar 0800-0402 en inspreken "opzeggen". U wordt dan doorverbonden naar een kpn medewerker die dit voor u kan regelen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 21, 2025

Hi ​@Hussam.Ma, welkom bij onze community. 
Wat ontzetten balen dat er geen glasvezel beschikbaar is op je nieuwe adres, is daar ook niet DSL via ons beschikbaar? 

Als aanvulling hierop, je kunt er ook voor kiezen om ons jou te laten bellen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 31, 2025

DSL is beschikbaar, maar het is erg zwak en voldoet niet aan wat ik wil

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • August 31, 2025

DSL is beschikbaar, maar het is erg zwak en voldoet niet aan wat ik wil

Het maakt geen onderscheid tussen DLS en glasvezel, maar of KPN op je nieuwe adres je contractuele snelheid op je oude adres kan leveren. Als het is niet de val, mag je opzeggen.

13 Opzeggen of beëindigen van uw abonnement

13.2 Tussentijds opzeggen

Als u verhuist naar een plaats waar we de dienst of een vergelijkbare dienst niet kunnen leveren

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 31, 2025

Het is een heel andere snelheid. Mijn abonnement is 1 GB glasvezel, terwijl mijn nieuwe adres 100 MB DSL heeft.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 31, 2025

Ik heb het geannuleerd, maar ik vrees dat ik annuleringskosten moet betalen voor de resterende contractperiode.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • August 31, 2025

Ik heb het geannuleerd, maar ik vrees dat ik annuleringskosten moet betalen voor de resterende contractperiode.

Nee, KPN kan zijn contractuele verplichting niet nakomen en je mag gratis opzeggen, oftewel sommige hier proberen jou van het tegendeel te overtuigen.