Skip to main content

Ik wil kpn opzeggen via de site maar ik kan niet het hele klant nummer invullen en hij accepteert het document niet wat ik upload. Echt belachelijk alleen maar gedoe met KPN als je iets wil opzeggen!

 

Vanuit buitenland bellen kost is duur en mailen gaat niet. Slechte service KPN!

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm


Sorry maar volgens mij schrijf ik dat het niet gaat via de site. Ik kan niet het volledige klant nummer invullen en documenten uploaden werkt niet. 
 

graag met een oplossing komen ipv de link geven die niet werkt 


Misschien helpt iemand als je de vraag wat vriendelijker stelt. Ik haak af!


Het zou fijn zijn als iemand van KPN zou reageren 


Hoi @Ronakeur, welkom hier. 

Hoe lang is het klantnummer dat je probeert in te vullen? Je bedoelt toch niet het nummer dat begint met 20000**********.? Dat is namelijk niet je klantnummer maar je iTV account. 

Je klantnummer kun je vinden op je factuur. 

Heb ik dit verkeerd?


Ik heb het klant nummer van de factuur gebruikt. En heb een foto minder dan 30 mb die ik wil uploaden. Maar het gaat niet 


Telefonisch opzeggen lijkt mij het handigst. Dat gaat ook het snelst qua verwerking. Dan duurt het gewoonlijk alleen de maand opzegtermijn.

Als je het doet zoals jij komt er bij de opzegtermijn ook nog 2 weken verwerkingstermijn bij.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.


Ik heb het klant nummer van de factuur gebruikt. En heb een foto minder dan 30 mb die ik wil uploaden. Maar het gaat niet 

Dan zou ik toch gaan voor de optie van Peter. 

Telefonisch opzeggen lijkt mij het handigst. Dat gaat ook het snelst qua verwerking. Dan duurt het gewoonlijk alleen de maand opzegtermijn.

Als je het doet zoals jij komt er bij de opzegtermijn ook nog 2 weken verwerkingstermijn bij.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

:point_up_tone1: