Skip to main content

Hoi KPN,

Graag wil ik mijn KPN thuis abonnement opzeggen, omdat ik verhuis naar een gebied waar KPN zeer weinig bereik heeft. in telefonisch overleg met de afdeling opzegging zou ik de situatie mailen naar opzeggen@kpn.com. Ik kreeg vrij snel onderstaande melding binnen. Dag erna weer gebeld, waarbij de medewerker mij verzekerde dat het toch echt het goede email adres is. Maar helaas krijg ik wederom na verzending een melding dat de email niet aankomt. Graag ontvang ik het juiste email, of nog beter, rechtstreeks antwoord op het originele bericht:

 

Foutmelding na verzenden email: 

Bericht niet bezorgd

Er is een probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht aan opzeggen@knp.com. Bekijk de onderstaande technische details of probeer je bericht over een paar minuten opnieuw te verzenden.

The recipient server did not accept our requests to connect. Learn more at https://support.google.com/mail/answer/7720 7knp.com 2a05:d014:9da:8c10:306e:3e07:a16f:a552: timed out] oknp.com 52.58.78.16: timed out]

 

 

Origineel bericht:

Beste KNP medewerker,

 

Binnenkort gaan wij verhuizen. Onlangs hebben wij ons KNP thuis abonnement nog aangepast van 50mb naar 100mb. Op dat moment stond de verhuizing nog niet in de planning. 

 

Wij zitten al ruim 10 jaar bij Telfort/KPN zowel thuis als mobiel en zijn hier zeer tevreden over. Het liefst nemen we het thuis abonnement dan ook mee naar het nieuwe adres. 

 

Van uw collega begrepen we dat het nieuwe adres helaas maar een maximale snelheid van 16mb kan behalen. Daar gaat nog 8mb van af per TV, dus zelfs met één TV komen we uit op een snelheid van 8mb. Uw collega vertelde dat er oplossingen zijn met een 4G internet versterker, maar dat dit maximaal tot 30 a 40mb is. 

 

Zoals eerder verteld zijn we onlangs juist van 50 naar 100mb overgestapt omdat 50mb niet voldoende is voor ons gebruik. (Als machine engineer moet ik incidenteel hulp op afstand bieden aan fabrieken en online vergaderen). 

 

Tot KNP een snellere verbinding kan garanderen willen wij graag gebruik maken van een concurrerende glasvezelbedrijf die hogere snelheden kan halen. Hiervoor vragen wij uw medewerking door per eind maart ons abonnement op te zeggen zodat we niet met onnodig dubbele kosten zitten. 

 

Mobiel blijven wij uiteraard klant, en zodra het mogelijk is komen we graag terug voor snel thuis internet en tv. Vriendelijk bedankt voor het beoordelen van onze situatie en wij hoor graag van u. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Geert van Rennes




Admin: topic verplaatst naar juiste board

Zit u nog vast aan een jaarcontract??


Ja, tot 17-08-2021


Hallo @geert1234! Welkom hier op het forum!

Ik vermoed dat je de foutmelding na het verzenden van de e-mail ontvangt omdat de e-mail is verstuurd naar opzeggen@knp.com. Het juiste e-mailadres is opzeggen@kpn.com. Zou je het nog eens willen proberen? Dan komt het namelijk direct bij de juiste afdeling uit.