Skip to main content
Antwoord

Opzegging doorgegeven, nu werkt alles weer slecht

• November 1, 2025
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Videoland niet in lijst
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1

Na jaren gezeik nu besloten weg te gaan bij kpn. Wordt niks gedaan voor de vaste klanten. Abonnement afgesloten alles was perfect. Na de verlenging ging het mis. Wifi werkt niet apps lopen vast, beeld loopt vast. Etc etc etc.  Diverse keren bellen klachten elke week alles resetten. Ligt dan weer aan modem, dan de wifipunten, slecht weer, verbinding van de kast in de straat hou op schei uit. Monteur geweest alles vervangen in de meterkast en aansluiting in de muur. (4e keer). Alles heeft 2 weken gewerkt en ja hoor alle ellende begint weer opnieuw. Bellen klachten ja mevrouw u moet alles resetten ook de super wifi ja dat doen we al elke week!!! Camera’s die niet werken, babyfoon die er mee stopt omdat de wifi weg valt. Wordt verder geen thuis gegeven. Ben er nu klaar mee. Wij stappen over dan maar €10/€20 meer. (Heb ik Videoland ook in het pakket dus uiteindelijk kom ik op hetzelfde). Overstapservice maak ik gebruik van. KPN binnen een minuut een sms’je kort door de bocht denk ok eventuele kosten bij opzegging. Ben gelukkig al mooi tijdje los van überhaupt een abonnement.  En je raad het al nu kunnen we dagelijks alles resetten. Want de wifi werkt nu helemaal niet meer!!! Echt bijzonder hoe jullie met je klanten omgaan. Niet dat jullie hier überhaupt wat mee doen want dat doen jullie al jaren niet. Mensen kies voor iets meer geld streep alles tegen elkaar af. Ja kpn is het beste netwerk maar belabberde klantenservice. Bij alles is het antwoord u moet alles resetten. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Videoland niet in lijst. Ik snap heel goed dat je boos en teleurgesteld bent. Je bent lang klant geweest, en dan verwacht je dat problemen goed worden opgelost. Als je steeds weer moet bellen, resetten en meerdere monteurs hebt gehad, maar het blijft misgaan. Zeker als belangrijke dingen in huis zoals camera’s en een babyfoon niet meer werken. Dat moet gewoon goed zijn.

Het is begrijpelijk dat je er nu klaar mee bent en wilt overstappen, maar het is jammer dat het zo ver heeft moeten komen. En ook nu je hebt opgezegd, hoort je verbinding natuurlijk nog steeds goed te werken. 

Als je het toch nog wil, kijk ik graag met je mee om dit netjes op te lossen. Dan zorgen we dat iemand dit verder onderzoekt, zodat je niet weer van de ene naar de andere plek wordt gestuurd.

Hoe dan ook: dank dat je dit deelt. En als je overstapt, hoop ik dat je daar wel een fijne ervaring hebt.

Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt. 

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 3, 2025

Hoi ​@Videoland niet in lijst. Ik snap heel goed dat je boos en teleurgesteld bent. Je bent lang klant geweest, en dan verwacht je dat problemen goed worden opgelost. Als je steeds weer moet bellen, resetten en meerdere monteurs hebt gehad, maar het blijft misgaan. Zeker als belangrijke dingen in huis zoals camera’s en een babyfoon niet meer werken. Dat moet gewoon goed zijn.

Het is begrijpelijk dat je er nu klaar mee bent en wilt overstappen, maar het is jammer dat het zo ver heeft moeten komen. En ook nu je hebt opgezegd, hoort je verbinding natuurlijk nog steeds goed te werken. 

Als je het toch nog wil, kijk ik graag met je mee om dit netjes op te lossen. Dan zorgen we dat iemand dit verder onderzoekt, zodat je niet weer van de ene naar de andere plek wordt gestuurd.

Hoe dan ook: dank dat je dit deelt. En als je overstapt, hoop ik dat je daar wel een fijne ervaring hebt.

Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt.