Skip to main content

Hallo,

Op 29 februari jl. heb ik Internet en tv opgezegd per 1 april, op 9 maart heb ik deze opzegging geannuleerd. Op 5 maart is een bedrag van 189, 50 euro in rekening is gebracht wegens contractbreak en nog eens 189, 50 euro wegens vroegtijdige afkoop (contract loopt t/m 30-6).

Toen ik op 9 maart de opzegging annuleerde, is mij telefonisch medegedeeld dat deze 379 euro verrekend zou worden op de eerstvolgende factuur. Jammer genoeg is dat niet gebeurd. In plaats daarvan zal er binnenkort gewoon 62, 50 euro worden geïncasseerd door KPN, wat betekent dat ik drie dubbel aan het betalen ben (contractbreak, vroegtijdige afkoop en het maandbedrag), terwijl de opzegging is geannuleerd.

Ik zou graag zien dat deze 379 euro wordt overgemaakt op mijn rekening. Tevens wil ik hier een factuur van ontvangen.
Groet.

Beste @Alex_P ik zie je berichtje niet meer, maar ik heb mijn profiel aangevuld. Hoor graag van je.


Hi at, welkom op het forum. 

Een uitzonderlijke situatie inderdaad. Wat je onterecht hebt betaald zul je vanzelfsprekend terugkrijgen. Ik ga dit hier even bekijken hoe we dit het snelst op je rekening kunnen krijgen. Ik kom daar morgen op terug.


@at_53 Ik zag de aanvulling. Heb jij ook een telefoonnummer voor me waarop je bereikbaar bent? Dan kunnen we dit gelijk in orde maken. Ik  hebzojuist het telefoonnummer gebeld dat bij ons nog bekend stond, maar dat is van een oud bewoner geloof ik. 


Heb het telefoonnummer aangepast in kpn profiel


Top en dankjewel voor je tijd aan de telefoon. Zoals afgesproken zorg ik ervoor dat het bedrag zo snel mogelijk terug wordt gestort. 

Je weet me hier te vinden mocht dit nodig zijn.