Skip to main content
Beantwoord

Opzegging i.v.m. lage internetsnelheid

  • January 6, 2020
  • 23 reacties
  • 431 keer bekeken

Beste kon medewerker,

 

Ik zou graag precies willen weten wat het me zou kosten om internet op te zetten. 

De datum staat op 22-7-2020. 

 

Met vriendelijk groeten,

Danny 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Het is inmiddels mogelijk om op het adres van @danny199 een maximale internetsnelheid van 200 Mbit/s te leveren. KPN heeft de aansluiting gemigreerd van de Centrale naar de actieve kabelverdeler, waardoor hij dezelfde snelheid haalt als zijn buren.

 

@danny199 Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat vraag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

23 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 6, 2020

Je zal het aantal maanden die je nog te gaan heb in één keer moeten betalen met daarbij nog wat administratiekosten. Waarom wil je opzeggen als ik het vragen mag?


  • Auteur
  • Topper
  • January 6, 2020

Tuurlijk mag je dat weten. Ik heb telefonisch afgesproken 50 down en 5 up, kreeg 10 down en 1 up, ze hadden me een 1 week later een mail gestuurd met een andere overeenkomst er in waar ik niet voor getekend had. Heb die hele overeenkomst over het hoofd gezien. Ik belde en ze zijden op een hele arrogante en niet vriendelijke manier dat ik pech had.

Ben door 2 mensen goed geholpen maar loste niks op. Heb aangegeven juridische stappen te ondernemen maar daar heb ik het geld niet voor. Dus ze hadden  daar wel gelijk in. 

 

Maar met 10 up en 1 down kan je niks.....

 

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 6, 2020

  • Auteur
  • Topper
  • January 6, 2020

Hij geeft  dit aan. 

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 6, 2020

Pas op @Joep1965 , verklap je nu je eigen postcode in deze link? Mooie locatie trouwens :grinning:


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 6, 2020

Huh jij zou een topsnelheid moeten halen!!! Waar gaat het mis?????


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 6, 2020

@RBxx goed dat je het zegt. Had ik even niet in de gaten haha. Ik woon er prima inderdaad!


  • Auteur
  • Topper
  • January 6, 2020

De centrale kast in de straat had een upgrade gehad. Maar de kabels moesten nov vervangen worden en dat werd niet gedaan. Maar voor 80% snelheid verlies krijg je ook maar echt 5 euro korting. Mocht het probleem zijn postcode is 3132as.


  • Auteur
  • Topper
  • January 6, 2020

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 6, 2020

Dus jij zegt dat de gegevens op die site niet kloppen omdat er een oude kabel ligt??


  • Auteur
  • Topper
  • January 6, 2020

Op een andere huisnummer krijg je dit. 1 verdieping hoger

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 6, 2020

Bizar dit zeg!! Ik ben heel benieuwd naar de reactie van de moderator hier. Die reageert vanzelf op jouw topic. Doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


  • Auteur
  • Topper
  • January 6, 2020

@Joep1965  het is alleen mijn appartement elke ander huis in mijn portiek haal meer.

 

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 6, 2020

Het lijkt erop dat jouw verbinding nog omgezet moet worden.  Joh wacht op een moderator die gaat het uitzoeken voor je. Soms gebeuren er wonderen hier😉


  • Auteur
  • Topper
  • January 6, 2020

@Joep1965 ik hoop het echt want ik horde net dit, en nr 71 is verdieping boven mij.

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 6, 2020

Dan zou net jouw kabel niet op die nieuwe straatkast zitten??? 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 6, 2020

Ik heb alle huisnummers nagekeken en overal staat precies hetzelfde. Dat klopt niet. Normaal gesproken staat er altijd de snelheid die gehaald wordt. Dat is bijna nooit bij iedereen hetzelfde. Ik denk dat ie kast nog helemaal niet is opgeleverd!!!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @danny199. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat er in de bevestiging staat dan er een maximale snelheid van 15 Mbit/s mogelijk is en de FPI tool 200 Mbit/s. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om jouw downloadsnelheid verhoogt kan worden. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen ga ik op onderzoek uit. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


  • Auteur
  • Topper
  • January 8, 2020

Beste @Vikash ,

 

Als het goed is heb ik nu alles in gevuld wat u moet weten. 

Dank u wel voor de terugkoppeling.

 

Mvg danny


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens Danny. Ik zie dat jouw verbinding op dit moment geleverd wordt over een ADSL2+ verbinding. Ik ga uitzoeken of er een betere verbinding mogelijk is. Als dat mogelijk is zal er een monteur bij je thuis langskomen om dit in orde te maken. Zou je in een privébericht willen laten weten welke dagen en dagdelen jou goed uitkomt, dan ga ik kijken wat er mogelijk is op jouw adres.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2020

Het is inmiddels mogelijk om op het adres van @danny199 een maximale internetsnelheid van 200 Mbit/s te leveren. KPN heeft de aansluiting gemigreerd van de Centrale naar de actieve kabelverdeler, waardoor hij dezelfde snelheid haalt als zijn buren.

 

@danny199 Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat vraag van je!


  • Auteur
  • Topper
  • February 3, 2020

@Vikash  Ja heb 1 vraag duurt het altijd 10 dagen om het om te zetten?😁

 

P.s. wil je in ieder geval bedanken voor je moeite.🙂


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ja dat klopt. Dit kan even duren inderdaad, maar gelukkig heb je nu een beter vooruitzicht dan een aantal dagen geleden. Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!