Skip to main content

In november 2019 ben ik verhuisd naar het buitenland. In het buitenland kan KPN de dients niet aanbieden. We hebben de onlineopzeg procedure gevolgd en alle hardware teruggestuurd. Er werd ons verteld dat de de eindafrekening binnen 6 weken zou volgen. Eind Januari pas kreeg ik bevestiging. En we krijgen nu 17 euro terug… wat met de andere 3 maanden die wel betaald zijn voor een dienst die niet geleverd werd? 

In pure vorm is dit diefstal me dunkt...


Iemand advies? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @niet EU conform, welkom op het forum!

Wat een grote stap, naar het buitenland verhuizen :smiley: Wel jammer dat daar wat gedoe met KPN achter weg komt :neutral_face:

Je geeft aan dat je de online opzegprocedure hebt gevolgd, doel je daarmee op deze procedure? Zo ja, wat heb je precies opgestuurd als bewijslast en heb je daar ook een bevestiging van ontvangen?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik even met je meekijken!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!