Skip to main content

Geachte heer,mevrouw,

op 28 april heb ik online mijn KPN compleet abonnement (liep al vanaf 2013) opgezegd per 1 juni. Keurig een mailtje terug gekregen dat de opzegging was geregistreerd maar dat de opzegging pas geldig was als ik door iemand van KPN was teruggebeld.
Tot nu toe ben ik niet teruggebeld.

Hoe nu verder?
 

groetjes,

Robert

 

Hoi @Texelrob Welkom hier op het KPN forum! We gaan je terugbellen om de verificatie met je te doen en het af te ronden in het systeem. Het is namelijk alleen maar mogelijk om je abonnementen op te zeggen via direct contact met een collega. 

Op de website wordt aangegeven dat zelf telefonisch contact opnemen de snelste manier is omdat de collega het meteen in het systeem kan verwerken. 
Als je ervoor kiest om online op te zeggen, geeft de website het volgende aan: 

  • Let op: deze opties hebben een langere verwerkingstijd. De verwerking duurt 2 weken & de opzegtermijn gaat in als het in ons systeem is verwerkt. 
    Zodra we het formulier in behandeling nemen, nemen we contact met je op. We proberen je maximaal 9 keer te bellen om je opzegging door te nemen.

Je wordt dus uiterlijk dinsdag gebeld. Vanaf dan wordt het abonnement opgezegd en gaat de maand opzegtermijn ook in. :confused:


Goedenmiddag. 

Mijn man Martin Bloem heeft een brief  van KPN ontvangen waarin  staat “We hebben van T-Mobile-Thuis het verzoek ontvangen om uw abonnement bij ons op te zeggen. Dit doen we waarschijnlijk op 19 juni 2020”

Uw abonnement bij ons stopt
Wij stoppen Internet Standaard als T-Mobile-Thuis ons laat weten dat u succesvol bent overgestapt.

Moet ik dit nog een keer in persoon per telefoon bevestigen of gaat het nu verder automatisch?

Groet,

Sylvia Bloem


Hallo @m bloem , nu kun je het aan je nieuwe provider overlaten.

 


@m bloem JanD heeft gelijkt. Je nieuwe provider neemt het over. Zodra jij internetverbinding hebt via T-mobile, wordt het abonnement bij ons stopgezet. Dit is de overstapservice waar je voor gekozen hebt. :blush:


Reageer