Skip to main content
Vraag

Opzegging te vroeg uitgevoerd

  • 9 September 2024
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Beste KNP,

Op 3 november telefonisch door gegeven dat ik per 4 november ga verhuizen naar een ander glasvezel gebied ga waardoor ik helaas over moet stappen op een andere glasvezel aanbieder. En wat gebeurt er …. op 3 september wordt alles!!!! afgesloten. Geen tv en geen internet, dit had pas per 4 november moeten gebeuren en niet op 4 september. Na 6 dagen en vele telefoontjes naar de frontoffice is de verbinding nog steeds niet hersteld, hoe lang kan dit nog duren??

We hebben wel een noodpakket gekregen met een wifi router en een simkaart, alleen omdat we in een nieuwbouwwoning wonen is het zo goed geïsoleerd dat er (bijna) geen 4g bereik binnen is. en ik ook vanuit thuis werk is deze situatie niet langer houdbaar. 

Mijn vraag is ook om de verbinding (na 6 dagen offline) snel het weer aan te sluiten.

Met vriendelijke groet 

Eduard
 

Op 3 september aangegeven dat ik per 4 november ga verhuizen, en het abonnement dan wil stoppen. (ivm ander glasvezel gebied).

Per 4 september door een fout en storing bij KPN alles per direct afgesloten!!!!

Dit staat erop de site:

We hadden op 4 september helaas een storing. Sorry hiervoor.

Door een storing op 4 september kan je problemen ervaren met je abonnement omdat een wijziging eerder uitgevoerd is dan de bedoeling was.

Laatste update: 10 september, 16:00 uur

  • Alle entertainmentdiensten kunnen weer geactiveerd worden.

  • Internet, TV en telefonie werkt weer voor alle klanten. Werkt het nog niet? Herstart je modem.

  • Deze week nemen we per mail contact op met de getroffen klanten over compensatie.

  • Digitenne als onderdeel van een Direct Online Pakket werkt weer met alle commerciële zenders.

  • Email is voor bijna alle klanten hersteld.

Helaas na 7 dagen nog steeds geen verbinding!!!!

 

KPN, kunnen jullie de ticket z.s.m. oppakken i.v.m. thuis werken. Want geen tv en internet kan echt niet meer deze tijd.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 
 


Hi @Eduard Lemmers, welkom hier. 

Ik zie inderdaad dat dit bij jou niet goed gaat, en dat je ook een aantal keer hebt gebeld. Dit was na aanleiding van een storing die bij jou alleen nog niet is opgelost. Ik heb dit rechtstreeks doorgezet nu, zodra ik een reactie heb laat ik het hier weten. 


Bedankt voor je reactie, vanmiddag weer contact gehad en de medewerker kon me vertellen dat alle mensen die getroffen zijn door de storing weer verbinding hebben! En dat alle meldingen op opgelost staan 😡! Nu is er een nieuwe melding gemaakt en hoop dat ik morgen eindelijk een backoffice medewerker aan de lijn krijg om het probleem op te lossen. 
Morgen dag 9 zonder verbinding. 


@Eduard Lemmers, zou je willen controleren en bevestigen of internet weer werkt?


Hi. Na 10 dagen werkt internet weer op donderdag. Helaas zonder enige communicatie of contact.

 

De tv was een andere verhaal, wel ned 1,2en 3 de rest niets. Werd vrijdag einde middag gebeld door een vriendelijke kpn medewerker om te vragen of alles het weer deed. Internet gelukkig wel en hij heeft me geholpen om de tv weer werkend te krijgen. 
m’n abonnement nummer werkt niet meer maar door andere nummers en pincode te gebruiken werkt nu ook de tv volledig 😊

Het optijd doorgeven van een verhuizing heeft veel problemen en stress opgeleverd. 
Belangrijk voor KPN is dat je bij z’n storingen nergens medewerking kan krijgen door de back-office. Deze zijn niet te bereiken terwijl ze wel het kunnen oplossen. Front-Office doen echt hun best maar lopen ook tegen de standaard grens aan. 
 

ik sluit dit nu af en ga me richten op de verhuizing en ga in november over naar ODIDO. 
 

doei KPN! 😊


Hi Eduard, dit herken omdat ik het in gang heb gezet zodat internet in ieder geval weer werkt. Ik snap dat met de de overstap in november je weinig energie meer hierin gaat steken, mijn oprechte excuses in ieder geval voor alle ongemak. 


Reageer