Skip to main content

Ik kreeg een mail dat ik had opgezegd van de klantenservice. 
ik heb alleen niet opgezegd. 
het gaat over alles in 1 abonnement. 
contact opnemen met KPN is telefonisch niet te doen. Wordt ik nu afgesloten??

Hallo @Eric37plus2 ,

Wat is de afzender? Is dat een kpn.com mailadres? 
 

Let op. ; Als jij van niets weet, dan kan het phishing zijn. Nergens op klikken! 
 

Vul anders jouw volledige forumprofiel, dan kan een moderator in de administratie kijken. 



ddit is het mail adres. 
ik dacht ook aan phishing. 


Dit ziet er wel betrouwbaar uit. 

Maar ik adviseer jou om toch even te bellen met 0800-0402 of om hier jouw forumprofiel te vullen. Dan kan een moderator  voor jou kijken. Dat laatste duurt alleen wel enkele dagen. 

 

Een beller is sneller ! 

 


Ik had dat nummer gebeld,maar ik kreeg een computer die mij niet begreep en de verbinding werd verbroken. Vandaar via dit forum. 


Wat wel eens gebeurt, is dat iemand opzegt en dat de bevestiging naar een verkeerd nummer wordt gestuurd. In dat geval is er niets aan de hand, dan heb jij alleen maar ten onrechte een bericht ontvangen, wat voor iemand anders bestemd was. 

Maar ik kan dat niet controleren, omdat ik niet bij KPN werk. Een moderator gaat voor jou in de administratie kijken. Zet ook even het mobiele nummer in jouw profiel waarop je de bevestiging hebt ontvangen. 

 


Beste @Eric37plus2, welkom! Ik zie onder jouw klantnummer en adres ook geen opzegging. Wat gek! Het is zeker mogelijk dat het naar het verkeerde e-mailadres gegaan is. Staat er ook iets van een klantnummer o.i.d. in de mail? Zou je me die in een privébericht willen sturen?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je inmiddels duidelijkheid? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?