Skip to main content

Goedemiddag,

De opzegservice van mijn oude provider Trined is niet gelukt.Ik heb op advies van de KPN helpdesk zelf de provider moeten bellen om op te zeggen.

De aansluiting van de KPN was actief op 08-12-2020 en heb nog rekeningen betaald van Trined vanaf 08-12-2020 t/m 18-01-2021. 

Volgens de helpdesk van de KPN krijg ik dit vergoed, alleen hoe gaat dit in zijn werk ?

Mvg 

Rob

Net de klantenservice gebeld en de KPN gaat het teveel betaalde crediteren opgelost dus !


Goedemorgen,

 

De opzegservice naar mijn oude provider (online.nl) door KPN is niet gelukt waardoor ik genoodzaakt was om dit zelf te doen. Het gevolg hiervan is dat mijn oude abonnement langer doorgaat dan de bedoeling was. Graag wil ik een compensatie voor de periode dat het oude abonnement langer duurde.

 

groet,

Rachid


Hallo @Rakou dat kun je vragen aan de provider waar het fout is gegaan. Is het bij KPN fout gegaan?

 


Hoi JanD, KPN heeft verzuimd om tijdig mij op de hoogte te stellen dat de opzeg service niet gelukt is. Dan had ik tijdig actie kunnen ondernemen. Waarom het fout is gegaan is voor mij niet relevant.


Hallo @Rakou is je abo bij online.nl nu al wel beëindigd en zijn je nieuwe diensten bij KPN actief?

 


Abonnement bij online heb ik zelf opgezegd en de diensten van KPN zijn binnenkort actief. Onbedoeld heeft het abonnement bij online 11 dagen langer geduurd


Hallo @Rakou dan even met KPN bellen als je KPN-diensten eenmaal actief zijn voor een tegemoetkoming.