Skip to main content

Goedemorgen,

Bij ons hetzelfde probleem. Tevens diverse malen gereset maar zonder resultaat. 
 

Graag verneem ik. 
 

Groet,

 

Maarten

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Klomp506, welkom op het forum! Een oranje Servicelampje op je Experiabox V10 hoeft niet perse te duiden op een probleem. Maar een fabrieksreset hoort het eigenlijk ook gewoon altijd op te lossen.
In het vorige topic was de snelheid ongeveer gehalveerd. Is dit bij jou ook het geval? En alleen via Wifi of ook met bekabelde apparaten?

Ik kijk graag even met je mee, Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Dag Thomas,

helaas ook een vermindering van 30-40%. En ik denk dat ik voldoende heb ingevuld. En volgens mij beiden, heb geen bedraadde test gedaan. 


Bedankt voor je toelichting @Klomp506, ik zie dat je pairbonding hebt en er geen signaal doorkomt op de experiabox op de eerste lijn. In de DSL aansluiting op je experiabox zit een Y kabel die naar je KPN aansluiting gaat. Zou je die aan de kant van je KPN aansluiting willen controleren en eens met elkaar willen omwisselen? Ik ben benieuwd of er daar ergens met lampjes dan iets verandert.


Top! Opgelost! Dank je.