Skip to main content

Mijn kpn wifi versterker (witte staande) geeft constant bij het power lampje oranje aan. Ik heb hem al meerdere keren opnieuw opgestart. Niets kijkt te werken

Welke witte versterker? Deze?

 


Klopt, die versterker is het


Hoi @Lpk, welkom! Een oranje powerlampje betekent dat de Wifi Versterker nieuwe software aan het laden is. Geef hem even de tijd om dit te voltooien. Als het langer dan een uur oranje blijft branden, geef hem een reset en sluit hem (als hij dat niet al is) bekabeld aan op de Experia Box. 


Hallo, ik zie dat dit probleem inmiddels al een jaar geleden is, maar wij zitten met hetzelfde probleem. Is er een oplossing gevonden? 

En zo ja, welke oplossing? 

Hoop graag nog van u te horen!


Hoi @Martine10, welkom! Zoals je in het gemarkeerde antwoord kunt zien betekent dit dat de Versterker een update probeert binnen te halen en uit te voeren. Als dit langer dan ongeveer een uur blijft branden, geef het apparaat een reset. Sluit hem, als dat nu niet het geval is, rechtstreeks bekabeld aan op de Experia Box om uit te sluiten dat er geen probleem zit in de verdere verbinding tussen de Versterker en Experia Box.


@Erik_  het helpt niet om elke tekst keer op keer te copy paste geef eens een ander oplossing ik heb dit dus al 5x geprobeerd maar het helpt NIET dus is er ook een ANDERE oplossing.

 


Beste @Het helpt niet, te zien aan het niet terugkomen van gebruikers, ga ik er voorzichtig vanuit dat klanten wél geholpen zijn. Jammer om te lezen dat dit voor jou niet het geval is. Ik begrijp dat jij ook deze vierkante witte versterker hebt? En welke Experia Box heb je? Je hebt de versterker gereset en 'm daarna een poosje bekabeld aangesloten op de Experia Box? In de handleiding zie ik dit: 

Druk de WPS-knop p ] van de WiFi Versterker in en houd 5 seconden vast totdat het lampje ‘WPS’ gaat knipperen. De WiFi Versterker zoekt nu jouw draadloze netwerk. Druk daarna de WPS-knop - ] van de Experia Box in en houd ook deze 5 seconden vast (zie Figuur 2). • Het lampje ‘Power’ op de WiFi Versterker brandt blauw als configuratie gelukt is. De WiFi Versterker is nu onderdeel van je WiFi netwerk.

 

Heb je dat ook eens kunnen proberen?