Skip to main content

Al een weekje krijg ik onderstaande melding als ik mijn orders/orderhistorie op wil vragen.

Het gaat mij nu vooral om het volgen van de orderstatus voor glasvezel. Tot volgens mij 2 weken geleden kon ik deze volgen (en historische orders zien), maar het hele overzicht krijg ik niet meer te zien. 

Op de website kpn.com ga ik naar 

https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling.htm

En dan:

"Volg bestelling voor thuis" 

 

 

Hoi @RonaldM01 . Ik heb wat meer context nodig.

Gaat het hier om een nieuwe bestelling? Ben je nieuwe klant?  Of is er een migratie van koper naar glas in het systeem gezet? Of hebben we het hier over een verhuizing? Alle info is welkom


Hey @Erwin_ , het gaat om een bestaande aansluiting die gemigreerd wordt van koper naar glas. Ik kon het tot een paar weken terug volgen. De aansluiting is twee weken geleden in de woning gemaakt. Maar nu dus ineens deze foutmelding als ik de status wil zien. 


Volgens mij gaat er meer mis, een monteursafspraak maken lukt online ook niet 🤷🏼‍♂️

 


Ik heb het even samen met jou uitgezocht.  Waarom die migratie order zomaar verdwenen is, weet ik niet.  We hebben overwogen om je alsnog over te zetten maar je geeft aan dat je binnenkort gaat verhuizen.   De huidige snelheid is toereikend dus dan is het misschien het beste om het er bij te laten.

Gelukkig is er op je nieuwe adres pairbonding mogelijk en kun je daar een nette down en upload via koper halen. Op termijn zal daar ook glasvezel komen maar wanneer is lastig te zeggen.

Mocht je, onverhoopt issues met dsl hebben op het nieuwe adres, laat het mij hier weten. Dan proberen we dat samen op te lossen.