Skip to main content

alleen internet kost mij al jaren 47.70 euro

en internet met tv kost 47.50 euro

tjongejonge beetje vreemd

Hoi @Leguit, welkom op het forum!
De oude abonnementen zaten wat anders in elkaar dan de nieuwe. Als je wilt kun je natuurlijk altijd overstappen op een van deze nieuwe abonnementen. Alleen internet kan nu ook goedkoper dan 47,70 maar mogelijk zitten er wel minder extra diensten of een lagere snelheid in.
De makkelijkste/snelste manier om deze met elkaar te vergelijken is via je MijnKPN, mijn telefonische collega's op 0800-0402 of de chat op www.kpn.com/service

Als je wilt kan ik natuurlijk ook altijd even met je mee kijken! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Beste @Thomas 

 

Misschien met de beste bedoelingen, maar je maakt het alleen maar erger.

In de 30 jaar dat ik internet standaard, zonder extra diensten, afneem is de prijs automatisch duurder geworden

van 32.00 euro naar die 47.70 euro.

maar als het goedkoper kan, hoor ik niets…

 

 

Ps, ik ben vandaag negatief getest, misschien werkt dat nog een beetje door.

 

@Leguit 


Voor € 47,50 heb je alleen internet. Wil je er tv bij, dan kost dan nog 10 euro extra.


https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv/?icid=toptaak1-internetentv

 

Hier staat toch duidelijk iets anders @Nick83   na 6 maand 47.50 euro

 

Leguit                                                                       


https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv/?icid=toptaak1-internetentv

 

Hier staat toch duidelijk iets anders @Nick83   na 6 maand 47.50 euro

 

Leguit                                                                       

Dat is alleen internet. Op die pagina staat een blauwe knop "naar TV".

Als je dat er bij neemt krijg je vervolgens dit:

 


@Nick83 

Kerel, je hebt gelijk.

ik zag het heel anders, mijn excuus, dom van me.

 

 6 maanden Internet en TV voor 35,- /mnd………. ik zal maar niet zeggen wat ik hier van vindt….  Bedankt KPN 

duidelijk weergegeven in de reclame...  jullie zijn  goed bezig…… ik had wel een Expert nodig om erachter te komen, maar dat ligt geheel aan mij… nogmaals mijn nederig excuus voor het jullie lastig vallen op jullie forum……   

Leguit


Ik heb dan in mijn voorbeeld de gratis SuperWiFi's geselecteerd, dan krijgt de nieuwe klant geen korting en moet die direct € 57,50 betalen.